[Tekirdağ - MT]

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
2. elde fiyat düşer hele yürütüp gelirsen biraz daha düşer :) Sen getir anlaşırız bişekilde biz :)

Havalar iyi olursa yapılır bir organizasyon daha.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
bayramda çanakkale yapmayı düşünüyorum
bir nabız yoklaması yapayım dedim
kimler gelmek ister
büyük ihtimalle 2. günü yola çıkarım,duruma göre konaklamalı yapılabilir
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bayramda Çorlu da buluşabiliriz arkadaşlar İstanbul dan bir abimiz gelecekmiş sanırım. Tabi şu an kesin bişey yok. Belli olunca başlık açarım.
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
29
yağmur yağmadığı sürece ben gelirim atalarımın mekanında ilk defa motorumla bende bir nabız yoklaması yapayım

yamahasülo abi çanakkale gezisine varmısın şu anda bir şey söyleyebilirmisin
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yagmur çamur kar sorun degil motorumun gittigi yere kadar gelirim ben
Çanakkale okey yani
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
arkadaşlar ne desem bilmemki :pale:süleyman ne der acaba

süleyman aydemir iyi biridir haberiniz olsun söylemedi demeyin sonra:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Valla Bugün İçinde Bi Buluşma Yapalım bi yerlere Gidelim bea.. Aksam Falanda olur Hİç FArketmez.

Çanakkaleyi bilmem ama Bayramın 3.günü İstanbula Gidelim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
27
Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Kurban Bayramı diliyorum. (ESKİŞEHİR MT)
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
29
her keze iyi bayramlar bence 3.günü çanakkale gezisi süper olacak ben hayrabolda turluyorum 3.gün sabahı kapının önündeyim özer haberin olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayramınızı en içten dileklerimizle tebrik ederiz Ankara MT
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en içten dileklerimizle her geçen gün büyüyen ailenizin bayramını MT ANTALYA ailesi olarak kutlarız.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Nice Bayramları Mutluluk,Esenlik ve Motosiklet üzreinde sıhhatli geçirmeniz dileklerimizle [MT MUĞLA]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ramazan ve şeker bayramınız kutlu olsun :rendeer: daha nice bayramlar görmeniz dileğiyle...Kayseri MT
 
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1
slm

selamınaleyküm arkadaşlar herekezin ramazan bayramını kutlarım ben TEKİRDAĞ'dan serkan hüseyin.

bayramda çanakkale yapmayı düşünüyorum
bir nabız yoklaması yapayım dedim
kimler gelmek ister
büyük ihtimalle 2. günü yola çıkarım,duruma göre konaklamalı yapılabilir

ben gelirim bi arkadaşımla beraber tekirdağ'dan katılırız irtibat numaram 0544-663-01-20
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
çanakkale gezisi iptal oldu ama bayramın 3. günü ist ye bayramlaşmaya gidebiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst