[Tekirdağ - MT]

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Pazar günü plansız yapıtığımız T.dağ Kumbağ gezisinden birkaç foto

img4057smallev8.jpg

img4058smallpe1.jpg

img4061smalllk8.jpg

img4062smallns5.jpg
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
3
merhabalar muratlı dan orhan ,yaşamanın bir anlamı kalmamıştı bende gidip yamaha aldım.saygılar
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Yamaha almasan intiharmı edecektin Orhan anlamadım ben şimdi. Ya da bizim yaşamamızın anlamı yok diyemi motora biniyoruz acaba :)

Bu arada aramıza hoş geldin. Özerle sıkça görüşürsünüz artık muratlıda.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
66
Tekirdaq-Corludanm
MéhméT Su deposu yanında oturuorm.. : ) 151 Rs görürseniz bilin ki o ßenim :D başka yok burda çünkii : )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Caner22 nickli, herkesin çok sevdiği arkadaşımızın imzasını doğru düzgün okumadan, espriyi anlamadan, sırf içinde sex kelimesi geçtiği için onu forumdan uzaklaştıran moderatör zihniyetinin cehenneme kadar yolu var... hadi beni de uzaklaştırın.. Kasımpaşa ya doğru....
böyle aptal aptal sebeplerden uzaklaştırılan Emrah arkadaşımızı ve Erol ustamızı da sonuna kadar destekliyoruz..

kodumu modları siz kendinizi ne sanıyonuz?
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamahasülo abi orda konuşuyordun toplantıda bende alayım diye faruk'un motor buralarda ben gece bir operasyonla araklıyayım exoonon farları ama önce burdan pazarlık edelim yürütüp getirirsem kaç para vericen bana ??
Ayriyetten bu aralar varmı bir ORGİ ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst