Caner22 nickli, herkesin çok sevdiği arkadaşımızın imzasını doğru düzgün okumadan, espriyi anlamadan, sırf içinde sex kelimesi geçtiği için onu forumdan uzaklaştıran moderatör zihniyetinin cehenneme kadar yolu var... hadi beni de uzaklaştırın.. Kasımpaşa ya doğru....
böyle aptal aptal sebeplerden uzaklaştırılan Emrah arkadaşımızı ve Erol ustamızı da sonuna kadar destekliyoruz..
kodumu modları siz kendinizi ne sanıyonuz?