[Tekirdağ - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Gökhannn ::alkiis::::alkiis::

Alowww ::alkiis::

GökhanYENİCELİ::alkiis::

ooo volkanım sen beni nerelerde arıyorsun valla raslantı sonucu gördüm ya daha ilk defa giriyorum ama bundan sonra sık sık takip edicem:cat:

Buarada tüm arkadaşları selamlıyorum ben Gökhan Eskişehir'den geldim Babaeski'deyim işten fırsat buldukça topiği takip edicem herkeze iyi sürüşler
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Waowww kimleri görüyorum. :cyclopsan :mrgreen:

Nasılsınız efendim?

Şimdi dışarı çıkıyorum akşam gelince buralarda, MSN'de olursan yazışırız. OK :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Waowww kimleri görüyorum. :cyclopsan :mrgreen:

Nasılsınız efendim?

Şimdi dışarı çıkıyorum akşam gelince buralarda, MSN'de olursan yazışırız. OK :cat:

ok dostum ben hep buradayım şimdilik

siz geziyor musunuz bilmem ama ben arada sırada kaçıyorum:)
http://www.motosiklet.net/forum/gez.../45103-aksamustu-sefasi-marmara-ereglisi.html
http://www.motosiklet.net/forum/gez...dan-gumusyaka-sultankoy-marmara-ereglisi.html

Geziler harika fotolarda çok güzel tekrar teşekkürler :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
iş falan için mi burdasınız siz arkadaşlar ? Bu arada Aramıza HOşgeldiniz TRAKYA Mt ;)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
27 mayıs 2008 Salı günü, Beylikdüzü'den, Şarköy'e doğru yola çıkıyorum.
Yollarda Fıstık gibi bir BMW f650 görürseniz el sallayın. :wiinkk::p

19l82p.jpg
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
slm arkadaşlar yeni gelenler h.g.tekirdağ sitesi çömüş bi zaman ilk 3 ten inmezdi şimdi ise 4 sayfada nerdesiniz ark.lar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet nerede bu millet bende çorludan hadi tekirdağ mt muhabbete

Eren hoşgeldin birader.Motorun varsa gezilere,yoksa muhabbete katıl.

Bu arada bugün öğleden sonra plansız bir Uçmakdere gezimiz olacak,katılmak isteyenlerle Tekirdağ da buluşabiliriz.
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
6
Bende Tekirdağ Şarköy ama Orda yaşamıyorum
Etkinliklere katılmaya wakit olmuo çoq younum
İstanbul danım
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bu hafta sonu hayrabolu motocross yarısları var ... oraya toplu mt cıkarması yapıcaz..
 
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar konu açın yaw tartışalım hep tanışma faslımı olacak bu sitede yazacak bişey bulamıyorum...motorlardan hangisi güzel ....vs....gibi yada gurupta kim kimi tanıyo gibi.....:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Tem 2008
Mesajlar
8
bende tekırdag ıcınden butun tekırdaglılara slm honda tıtan satıyorum haberınız olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst