- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 658
- Konu Yazar
- #1
Kuzey(Debrecen) İle Dedik Bir Uzun Yol Yapalım Dedik Bu Arada Fiddle'In Rodajınıda Yaparız Dedık
Fiddle Daha 120 Km De İdi
Çıktık Yola Giderken Silivride Bir Mola Verdik Denizi Görünce Dayanamayıp Atladık
Sonra Silivriden Çıktık Marmara Ereğlisi,Yeniçiftlik,Tekirdağ,Kumbağda Akşamı Edelim Dedik
Dönüşümüz İse Tam Bir Katliyam Oldu
Rodaj Döneminde Motorun Max 60 Km Hızda Gıtmesı Söyleniyor Ama Saat 1:30 Dan Sonra Kim Rodajı Dinler (120-130
) Saat 3 Gibi Mecidiyeköydeydik Ve Gözlerim İyice Kapanmaya Başlamıştı Hatta Bir Ara Kadrana Kafamı Yasladım Kuzeyin Korna Sesiyle Geriye Kalktım
150 Km Boyunca Mola Vermeden Tam Gaz Geldik Motorlarda Şişme Olayının Bahsi Bile Geçmedi 
Toplamda 400 Km'ye Yakın Yol Yaptık Ve Beni Şehitlere Saygı Konvoyunda Yarı Yolda Bırakan Cok Sevdiğim Motorum "Tık" Demedi Bu Ayıbından Dolayı Kendisini Kınıyorum...
Bir Kaç Karede Resim Çektik;
ÇinÇinim Japonlara Taş Çıkatttı Beee
Fiddle Daha 120 Km De İdi
Rodaj Döneminde Motorun Max 60 Km Hızda Gıtmesı Söyleniyor Ama Saat 1:30 Dan Sonra Kim Rodajı Dinler (120-130
Toplamda 400 Km'ye Yakın Yol Yaptık Ve Beni Şehitlere Saygı Konvoyunda Yarı Yolda Bırakan Cok Sevdiğim Motorum "Tık" Demedi Bu Ayıbından Dolayı Kendisini Kınıyorum...
Bir Kaç Karede Resim Çektik;
ÇinÇinim Japonlara Taş Çıkatttı Beee