tekerbüyütme ninja 250R hakkında

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
merhaba arkadaşlar yine ben...
ninja2508.jpg

ninja2502.jpg

burda gördüğünüz gibi bu motorun arka lastiği amma bi ince bunu genişletme imkanımız olur mu aldıktan sonra?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
1)Topic yanlış yerde:cherry:
2) Evet lastigi genişletmen mümkün ama bu motosikletin max. hızını, ivmelenmesi düşürür ve yakıt tüketimi artırır.
Yani motosikleti olması gerekenden fazla yormuş olursun.Buna bağlı olarak ilerde motor ve yürüyen aksamda sorunlar çıkabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bu motor bende olsun 2 sene orjinalliğini bozmak istemem. Sadece performans arttırmakla uğraşırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst