1)Topic yanlış yerde:cherry:
2) Evet lastigi genişletmen mümkün ama bu motosikletin max. hızını, ivmelenmesi düşürür ve yakıt tüketimi artırır.
Yani motosikleti olması gerekenden fazla yormuş olursun.Buna bağlı olarak ilerde motor ve yürüyen aksamda sorunlar çıkabilir.