Tek Tekerlekli Motosiklet Römorku Yaptım

Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
5
evet cok guzel tasarim hangi ulkeden copy olmussa olsun bunu Turkiyede hazirlayip markete sunmak en zor ulasim suphesiz ben aslinda 2 tekerleklisini bakarken buna rastladim beni cok enterese etti mutlaka birtanesine sahib olmak isterim yanliz benim baktigim sayfalar 2008 senesini gosteriyor acaba 2012 senesindeki durum ne halde meraktayim en yakin zamanda lutfen ya tasarimci tarafindan yada ilgilenen motorsiklet binicisinden cevap bekliyorum
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
dur bi bende yazayımda sayfa belli olsun çok süper bir alet ama türkiye şartlarına uygun olması için fiatı düşük olmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst