- Katılım
- 2 Mar 2012
- Mesajlar
- 5
evet cok guzel tasarim hangi ulkeden copy olmussa olsun bunu Turkiyede hazirlayip markete sunmak en zor ulasim suphesiz ben aslinda 2 tekerleklisini bakarken buna rastladim beni cok enterese etti mutlaka birtanesine sahib olmak isterim yanliz benim baktigim sayfalar 2008 senesini gosteriyor acaba 2012 senesindeki durum ne halde meraktayim en yakin zamanda lutfen ya tasarimci tarafindan yada ilgilenen motorsiklet binicisinden cevap bekliyorum