Hakan seni bu kursa EĞİTMEN olarak aldık zaten...İşin hazır..ya gergelli abi nerden buluyorsun böyle ilgin şeyleri he unutmadan söylimde benide kaydet teker yapmak istiyorum yanlız motorun önüne birde aspurötör isterim ben rüzgarsız tekere teker demem
Hadi senide işe aldım babocan..Ayrıca bu 25 km bir ara konuşuruz artık..:bounce:Paylaşım için sağol abi. +25 km tek teker giderim![]()
En mantıklı ve net tespit yapmışsın..Teşekkürler kardeşim..teker yaparak uzun gitmek
Güven
özveri
Tecrübe ister :cat:
vede bir motor pert etmek ister :cherry:
3. videonun sonundaki kırmızılı işi biliyo
Böyle bir kurs varsa ben giderim abi .
En azından kendi motorumu parçalamam , kursun motorunu parçalarım
Eğitim şart ! Tabi yeteneği olan kişi için ...
ilk videodaki arkadaş hiç tek teker denemesin gerçek motorla.:mrgreen:ben bile hiç bilmediğim halde tek teker yaparken elin nolur nolmaz debriyaj üstünde durması gerektiğini biliyorum.
![]()