Tek Teker Okulu...Kayıtlar Başlamış bile..

Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
23
teker yaparak uzun gitmek

Güven
özveri
Tecrübe ister :cat:

vede bir motor pert etmek ister :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ya gergelli abi nerden buluyorsun böyle ilgin şeyleri he unutmadan söylimde benide kaydet teker yapmak istiyorum yanlız motorun önüne birde aspurötör isterim ben rüzgarsız tekere teker demem
Hakan seni bu kursa EĞİTMEN olarak aldık zaten...İşin hazır..
Ah bide işler tıkırında gitse ya...
Millet sanki anadan doğma tektekerci gibi vesselam...Elin adamı bak eğitimini
alıyor bu işin... Sen tekere kalk ben vantilatör tutarım paşam..:wiinkk:
Paylaşım için sağol abi. +25 km tek teker giderim :)
Hadi senide işe aldım babocan..Ayrıca bu 25 km bir ara konuşuruz artık..:bounce:
teker yaparak uzun gitmek

Güven
özveri
Tecrübe ister :cat:

vede bir motor pert etmek ister :cherry:
En mantıklı ve net tespit yapmışsın..Teşekkürler kardeşim..
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Böyle bir kurs varsa ben giderim abi .
En azından kendi motorumu parçalamam , kursun motorunu parçalarım :)

Eğitim şart ! Tabi yeteneği olan kişi için ...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Böyle bir kurs varsa ben giderim abi .
En azından kendi motorumu parçalamam , kursun motorunu parçalarım :)

Eğitim şart ! Tabi yeteneği olan kişi için ...

İnşallah Türkiye'de de açılır böyle bir kursta eğitimli motosikletçiler
çoğalır..:)

[PANKART]Dipnot: Maksat güncellemekti..Gerisi bahane kaldı..:p:queen:[/PANKART]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk videodaki arkadaş hiç tek teker denemesin gerçek motorla.:mrgreen::p ben bile hiç bilmediğim halde tek teker yaparken elin nolur nolmaz debriyaj üstünde durması gerektiğini biliyorum.:p
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hic denememistim yarin sabah bende denesemmi acaba gaza geldim:queen:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
ya bende gerçekten böle bi kurs war sanmıştım ya:D

gece gece hewesim kırıldı:(
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ilk videodaki arkadaş hiç tek teker denemesin gerçek motorla.:mrgreen::p ben bile hiç bilmediğim halde tek teker yaparken elin nolur nolmaz debriyaj üstünde durması gerektiğini biliyorum.:p

:mrgreen::mrgreen::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst