Tek Teker Artistliği Hüsranla Bitti :)

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
muhtemelen oradaki yayalara artislik yapacaktı ki şaha kalktı.. allah kimseye göstermesin.. belki akıllanmıştır
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
hiza ve motorun ne hale geldigine iyi bakin. 70-80 km leri hafife alanlara ibretlik bir video olmus.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
viraj çıkışı daha virajı tamamlamamış öyle gaz açıp teker yapmaya kalkarsa başka bişey olması saçma olurdu...
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
korumaların önemi için gerçekten ibretlik. adam yuvarlanma konusunda tecrubeli galiba, nasıl takla atılacağını biliyo.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
çok fena yaa, kaç takla attı o motor öle :cyclopsan
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Iyi olmus, motosiklet iki teker ustunde gitsin diye yapildi , on teker gereksiz olsaydi zaten fabrika koymazdi. Insanin bu kadar kendini aptal yerine koymasi beni sasirtiyor. Onu kameraya alanda gayet hizli ve zevkini aliyordu onun motoru saglam digerininki helek oldu.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
:cyclopsan o ne öyle ya... Demek kazanın yavaşı hızlısı yokmuş.50cc mobilet bile sürsek tam koruma şart!
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
70
o deilde motor güzelmiş ona üzüldüm yazık oldu ve allahtan adamda sapasaglam ayaga kalktı.
neyse fazla artistlige gerek yok iki teker zaten yeterince artistik bi durum zaten tek tekere cok
da gerek yok...:bestmt:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalnız, kazadan hemen sonra kalkıp yol dışına kaçması da tecrübesini gösteriyor. akıllıca...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
hiza ve motorun ne hale geldigine iyi bakin. 70-80 km leri hafife alanlara ibretlik bir video olmus.

Hız göstergesi mil cinsinden km değil.

Viraj çıkışı açtığı gazla beraber 120 km den aşşağı değil hızı. motor o kadar havalarda uçmazdı 100 metre boyunca yoksa. Arkadaki makina 1000'lik muhtemelen öndekide öyle. çeken öndekinin düştügü noktaya geldiğinde gösterge 80 mil 120 km gösteriyor. mesafe sabit kaldığına göre hızları eşit o sırada. o kadar yerde taklaya ve hıza ucuz yırttı:)
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Viraja yatması gibi kazasıda estetik olmuş arkadaşın. İkiside çok güzel taklalar atıyor. 10 puan :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst