tek teker ariften 4-5 kişilik tek teker gösterisi

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
21ex6c6.jpg

2dvlm6b.jpg

2nhpc7a.jpg

vrvvp2.jpg

oh68aq.jpg

i3tpg6.jpg

sqqy48.jpg


yorumlar pls :cat::cat:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ilk dört resim ve sonuncu resim İzmir Aliağa Kuşcennetinde Ege Motor Sporlarının Organize ettiği dragta çekilmişti...2006 yaz dı sanırım.


ve verilmişti...forumu biraz incelersen bulabilirsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah artırsın, ya bu adamla tanışmak istiyorum :bounce:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
bu ne be beşik gibi zavallılar bi öne gidiyorlar bi arkaya bi ön teker bi arka teker hehehe güzel foto
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ortadakiler tost olmuş:mrgreen::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah artırsın, ya bu adamla tanışmak istiyorum :bounce:

arif razgatlıoğlu (tekteker arif)
antalya / alanyada yasıyor ehliyetine el konma söz konusu olmuştu..:cat:

bir foto hariç helal olsun hepsindede kask vaaarr..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence o, motosiklet dünyamızın ersin babası :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ya yok böyle bi adam nerden bu kdar usta oldun nerden buluyon bu kdar dengeyı hayretle ıslıyorum harbı motorcu ya:queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Razgratlıoğlumu soy isimi Arif abinin BG göcmenliği ilesi varmıdır? birde yazık degil mi o motorlara :(
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buda tektekerin oğlu toprak daha 12 yaşında ATV ile baya şov yaptı bunu 15-16 yaşına girince düşünemiyorum arifin papucunu dama atacak gibi açılıştan önce daha kimse yokken toprak alıştırma yapıyor ama bir resim çekebildim

 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bu ne arkadas beledıye otobusu gıbı herkes ust uste...........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst