- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Üç gündür planladığım kozan barajı gezimi bugün gerçekleştirdim seçtiğim günün Cuma olması nedeniyle tek başıma gittim yollar çok keyifliydi ilk defa bu kadar zevk alarak yol yaptım virajlar felan çok güzeldi o yüzden yol fotoğraflarını biraz fazla çektim galiba Umarım fotoları beğenirsiniz
Sabah Dokuzda kahvaltımı yaptım evden çıktım ilk olarak acım aç diye çırpınan
motorumun karnını doyurmak oldu bakınsana yüzüne renk geldiii gıdayı alınca

İşte keyifli vede süratli bi yolzevkinin başlayacağını gösteren tabela Kozan İmamoğlu istikametine dalıyorum kınalı kuzumla

Şu yola bakarmısınızz Altımda deli bi tay gibi hırlıyan motorumu zorla zabtederek
bu fotoyu çekiyorum ve artık adana il sınırı dışındayım


Askerlikten dolayı yeşil rengini pek sevmesemde burada içime bi heyecan geliyo çam kokusunun ruhumun derinliklerine doğru ilerlediğini hissediyorum vede bende ilerliyorumm

Motorcu kardeşliği her yerde işe yarıyoo benzini biten arkadaşlara ilk istasyondan benzin alıp geldim ve artık yüzleri gülüyooo gülegüle sevgi kelebeği Allah iniş takımlarına zeval vermesin diyerekten uğurluyolar beni:mrgreen:

Yola bakarmısın siz olasınz ne yapardınızzz evet bende aynen öyle yaptımmm savulun ulennnn:cyclopsan

Burası İmamoğlu tehlikeli şöförleriyle ünlü ilçemiz herkesiz garip bakışlarının verdiği tedirginlikle bi kaç foto çektim ve dayak yemeden kaçayım dedim

Yolda sigarasızlık başıma vurmuştukii sağda duran adamları gördüm ateş istemek için yanlarında durdum bide ne göreyimmm mısır kendimi zorla davet ettirdikten sonra
mısırı bi güzel yedimmm fotoğraflarının internette yayınlanacağını söyledimmm iki dakkada kanka olduk hepsiynen şu güzelliğe bakarmısınızzz işte ben bunu yedim çukurovada yaşamanın verdiği avantajmıdır nedir:mrgreen:

İşte mısır ustası memi dayı kendi bahçesinin ürünlerini kendin pişir kendin ye servisi yapıyoo

Arada bi nefes alsam gülerek poz vercemdeee olmadı bi türlü bi Dakka yeme çekeyim dedi ama iş işten geçmişti:queen:

Memi dayı tarlayı besleyen suyu felan gösteriyoo mısırla ilgili bilgi veriyoo gazeteci sandı beni heraldee ama bende pek çaktırmadım dinledim hepsini:mrgreen:


İşte varış merkezi KOZAN gözaçıklığıyla ünlü vatandaşlarımızın hayatını sürdükleri ilçesi bana düşündüğüm şeyi yaşatmakta hiç geç kalmadı ve yanıma gelen bi çocuk 5 ytleye Kozanı gezidreceğini söyledi benim cevabım ne oldu sizce ( Sen git kumda oyna annem ):queen:



Tepede kozan kalesi varma ama nerden gidileceğini sorduğum kişiler şu anda yılan dolu olduğunu söyledi bende korkmadımda vazgeçtim çıkmaktan hem ne işim var o yükseklerde dimi
ale:

Kozanda öğle yemeği için girdiğim bi kafede lavaboyu kullanmak için lavaboya gittim ve gördüğüm bu yazıyla şok oldum aynı zamanda kahkaha krizlerine girdim (not:Büyük Yasak ):queen::queen::queen::queen:

Buda kozanın tepeden görünüşü pek bişeye benzemiyo ama idare edin işte

Evet yokuşa sarmaya başladım yavaş yavaş kozan barajına doğru gidiyorummm ama bi gariplik var sanki baraja giden yol yokuş olurmu yavvvv neyse ben yinede gideyim dedimmm

İşte kozan barajı susuzluktan oda nasibini almış sular çekilmiş ama köylülerin dediği heryerde su bitermiş burada bitmezmişşş






Yeşiline mavisine kurban olduğumun Çukurovasııı eyyyttt beeee


Kınalı kuzumu yolda gördüğüm bi atasıyla yan yana bıraktım yanında bulunmamdan rahatsız olduğunu anlayınca eskiden muhabbet etsinler diye uzaklaştım bizimkisi biraz artist duruyor ama dedesiii alırım havanı senin diyo gibiydi neyse kavga çıkmasın dedim ve oradan ayrıldım:queen:



Yakışıklı dediğinizi duyar gibiyim ama öyle değil sıcaktan bursa şeftalisi havasına girmişim yüzüme gelen güzellikte motordan yansıyo kanımca ( Aman efendim o sizin güzelliğiniz )


Yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım diyor kanımca




Öncelikle zaman ayırıp resimlere baktığınız için teşekkür ederim yol resimlerini fazla çekmemin nedeni yolları çok seviyorum ne yapayım
SAYGILAR
Sabah Dokuzda kahvaltımı yaptım evden çıktım ilk olarak acım aç diye çırpınan
motorumun karnını doyurmak oldu bakınsana yüzüne renk geldiii gıdayı alınca

İşte keyifli vede süratli bi yolzevkinin başlayacağını gösteren tabela Kozan İmamoğlu istikametine dalıyorum kınalı kuzumla

Şu yola bakarmısınızz Altımda deli bi tay gibi hırlıyan motorumu zorla zabtederek


Askerlikten dolayı yeşil rengini pek sevmesemde burada içime bi heyecan geliyo çam kokusunun ruhumun derinliklerine doğru ilerlediğini hissediyorum vede bende ilerliyorumm

Motorcu kardeşliği her yerde işe yarıyoo benzini biten arkadaşlara ilk istasyondan benzin alıp geldim ve artık yüzleri gülüyooo gülegüle sevgi kelebeği Allah iniş takımlarına zeval vermesin diyerekten uğurluyolar beni:mrgreen:

Yola bakarmısın siz olasınz ne yapardınızzz evet bende aynen öyle yaptımmm savulun ulennnn:cyclopsan

Burası İmamoğlu tehlikeli şöförleriyle ünlü ilçemiz herkesiz garip bakışlarının verdiği tedirginlikle bi kaç foto çektim ve dayak yemeden kaçayım dedim

Yolda sigarasızlık başıma vurmuştukii sağda duran adamları gördüm ateş istemek için yanlarında durdum bide ne göreyimmm mısır kendimi zorla davet ettirdikten sonra

İşte mısır ustası memi dayı kendi bahçesinin ürünlerini kendin pişir kendin ye servisi yapıyoo

Arada bi nefes alsam gülerek poz vercemdeee olmadı bi türlü bi Dakka yeme çekeyim dedi ama iş işten geçmişti:queen:

Memi dayı tarlayı besleyen suyu felan gösteriyoo mısırla ilgili bilgi veriyoo gazeteci sandı beni heraldee ama bende pek çaktırmadım dinledim hepsini:mrgreen:


İşte varış merkezi KOZAN gözaçıklığıyla ünlü vatandaşlarımızın hayatını sürdükleri ilçesi bana düşündüğüm şeyi yaşatmakta hiç geç kalmadı ve yanıma gelen bi çocuk 5 ytleye Kozanı gezidreceğini söyledi benim cevabım ne oldu sizce ( Sen git kumda oyna annem ):queen:



Tepede kozan kalesi varma ama nerden gidileceğini sorduğum kişiler şu anda yılan dolu olduğunu söyledi bende korkmadımda vazgeçtim çıkmaktan hem ne işim var o yükseklerde dimi

Kozanda öğle yemeği için girdiğim bi kafede lavaboyu kullanmak için lavaboya gittim ve gördüğüm bu yazıyla şok oldum aynı zamanda kahkaha krizlerine girdim (not:Büyük Yasak ):queen::queen::queen::queen:

Buda kozanın tepeden görünüşü pek bişeye benzemiyo ama idare edin işte

Evet yokuşa sarmaya başladım yavaş yavaş kozan barajına doğru gidiyorummm ama bi gariplik var sanki baraja giden yol yokuş olurmu yavvvv neyse ben yinede gideyim dedimmm

İşte kozan barajı susuzluktan oda nasibini almış sular çekilmiş ama köylülerin dediği heryerde su bitermiş burada bitmezmişşş






Yeşiline mavisine kurban olduğumun Çukurovasııı eyyyttt beeee


Kınalı kuzumu yolda gördüğüm bi atasıyla yan yana bıraktım yanında bulunmamdan rahatsız olduğunu anlayınca eskiden muhabbet etsinler diye uzaklaştım bizimkisi biraz artist duruyor ama dedesiii alırım havanı senin diyo gibiydi neyse kavga çıkmasın dedim ve oradan ayrıldım:queen:



Yakışıklı dediğinizi duyar gibiyim ama öyle değil sıcaktan bursa şeftalisi havasına girmişim yüzüme gelen güzellikte motordan yansıyo kanımca ( Aman efendim o sizin güzelliğiniz )


Yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım diyor kanımca




Öncelikle zaman ayırıp resimlere baktığınız için teşekkür ederim yol resimlerini fazla çekmemin nedeni yolları çok seviyorum ne yapayım
SAYGILAR