Anaaa benim motora benziyo bu :sunny:
Senin motor da benim motor da tam race olmadığı için cross da yapılır başka şey de![]()
Şu an kar nedeniyle hasta olmamdan kaynaklı olsa gerek çok güzel bir gezi fakat resimlere bakarken üşüdüğümü söylesem inanırmısın ?![]()
bizimle paylaştığın için çok teşekkürler
bu arada kullandığın motor hakkında birazda bizi bilgilendirsen....gerçekten çok merak ettiğim bir motor
Gezin güzel olmuş, Allah tekrarını nasip etsin.
Keşke bu dev gezi tek kişilik olmasaydı da grupça olsaydı.