Tek Kişilik Dev Gezi

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Mükemmel bir gezi..:cat: Mükemmel fotolar..hele elleri kınalı teyzem çok sevimli..:rendeer: Teşekkürler By Mükemmel..Yolun açık olsun..motoruna,yüreğine sağlık..İzmir-K.yakadan güzel Mersin'e selamlar.:rendeer:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Anaaa benim motora benziyo bu :sunny:
Senin motor da benim motor da tam race olmadığı için cross da yapılır başka şey de ;)

Haklısın ama yaşımız genç daha büyüğünü alırız ileride :)

Şu an kar nedeniyle hasta olmamdan kaynaklı olsa gerek çok güzel bir gezi fakat resimlere bakarken üşüdüğümü söylesem inanırmısın ? :)

Geçmiş olsun :rendeer:

bizimle paylaştığın için çok teşekkürler

bu arada kullandığın motor hakkında birazda bizi bilgilendirsen....gerçekten çok merak ettiğim bir motor

Yuan xgj-150-23 www.celkan.com

Gezin güzel olmuş, Allah tekrarını nasip etsin.

Keşke bu dev gezi tek kişilik olmasaydı da grupça olsaydı.

Grup gezilerimizde olacak inşallah :cat:

Ve zaman ayırıp mesaj yazan herkese çok teşekkür ederim... :rendeer:
 
Katılım
25 Ocak 2007
Mesajlar
44
abi gezi çok güzel olmuş motoruna ve emeğine sağlık....:cat: :rendeer: :bounce:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanıdık geldi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst