Tek Kişilik Dev Gezi

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bu haftasonu Mersine bağlı Değirmençay köyüne gitmeye karar verdim Amacım hem tanıdıklarımı ziyaret etmek hemde sizlerle bu güzel yerlerin fotoğraflarını paylaşmaktı Umarım beğenirsiniz :wiinkk:

Yola çıktım motosikletimin fotoğrafını çekmedende olmazdı tabi :)



Ve ben deniz nam-ı diğer By Mükemmel



Adana MT ninde kullandığı otoban




Köye yaklaşmıştım

Çiftliğin sahibi teyze karşıladı beni

Çiftlikte çeşitli hayvanlar besleniyor


Çiftliğin kuşbakışı manzarası




Bu da çiftlikte kullandıkları motosikletleri ben satmıştım :p

Artık dönüş zamanı geldi race ile kros denemelerim demekki race ilede kros oluyormuş :queen:




Umarım beğenmişsinizdir bi dahaki gezide buluşmak üzere sevgiler... :rendeer: :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emeğine sağlık gezini bizlerle bölüştüğün için teşekkürler.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
By Mükkemmel Hakikaten race ile kross olmuş. Kar olayı ilgimi çekti. Buranın rakımı kaç?

Görüşmek üzere.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Ümmet abi, Bathu

Teşekkür ederim mersinede bekleriz

Makine,

Valla abi rakım hakkında bilgim yok ama mersine yakın olmasına rağmen karı ilk gören yerlerdendir
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
usta senin motor 1000 RR değilmiydi.:silent:

Gezi güzel olmuş
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Anaaa benim motora benziyo bu :sunny:

Senin motor da benim motor da tam race olmadığı için cross da yapılır başka şey de ;)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olmus paylasım için tesekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu an kar nedeniyle hasta olmamdan kaynaklı olsa gerek çok güzel bir gezi fakat resimlere bakarken üşüdüğümü söylesem inanırmısın ? :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
bizimle paylaştığın için çok teşekkürler

bu arada kullandığın motor hakkında birazda bizi bilgilendirsen....gerçekten çok merak ettiğim bir motor
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Gezin güzel olmuş, Allah tekrarını nasip etsin.

Keşke bu dev gezi tek kişilik olmasaydı da grupça olsaydı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst