Tek bir karakter ile iphone çöküşü

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ayfonu olabn tanıdığınıza atabilirsiniz :) şanslıysa sadece attığınız yer çöküyor
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
yeni alacak kişiler sorun yaşayanlar root rom atmak isteyen ama bilmeyen insanlara yardım ediyoruz 70 kişiyiz :)

Dostum ev mi alacak adam yardim ediyorsunuz :) alt tarafi standart bir elektronik alet yani bu.

Ben yardim edeyim burdan herkese, en yakin teknoloji magazasina ya da telefonuya gidip telefonu istiyorsunuz, parayi verip alıyorsunuz :)

Insanlarin buna ilgisi olmasi üzücü sadece. Muhtemelen kendi icin bu telefonu almak su kadar zor , bu telefonu alan bir amerikali icin ev almak gibi.
Grup da o yuzden ilgi de.


Düşünelim, kuala lumpur diyelim ornek olarak, bir grup genç bir watsapp grubu açıyorlar. Ismi de 8 gb usb bellek grubu. Orda çok pahaliymis falan filan.

Ozetle komik geldi sadece. Kuala lumpurlular ile benzer abeslikte.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Dostum ev mi alacak adam yardim ediyorsunuz :) alt tarafi standart bir elektronik alet yani bu.

Ben yardim edeyim burdan herkese, en yakin teknoloji magazasina ya da telefonuya gidip telefonu istiyorsunuz, parayi verip alıyorsunuz :)

Insanlarin buna ilgisi olmasi üzücü sadece. Muhtemelen kendi icin bu telefonu almak su kadar zor , bu telefonu alan bir amerikali icin ev almak gibi.
Grup da o yuzden ilgi de.


Düşünelim, kuala lumpur diyelim ornek olarak, bir grup genç bir watsapp grubu açıyorlar. Ismi de 8 gb usb bellek grubu. Orda çok pahaliymis falan filan.

Ozetle komik geldi sadece. Kuala lumpurlular ile benzer abeslikte.

Motosiklet kullanıcı grubu neden var ? arızası neyine dikkat edilmeli bakmak bilgi edinmek için mesela snapdragon 835 4k 60 fps desteklemediği için exynos 8895 te kullanamıyor root atıp aktif edebiliyoruz başka romlar kurabiliyoruz daha bir çok şey biz 3500 liralık telefon alıp 500 liralık telefon gibi kullanmıyoruz yada alo demek için kullanmıyoruz telefon bir çok bileşenden oluluyor mesela g3 ün ekran yanığı brick olması g4 ün kasa çatlaması note 4 ün şebeke çekim sorunu gruplar sayesinde öğrenildi adam neden sorunlu cihaz alsın :) 8 gb usb belleğin içinde cpu gpu anakart ekran vs yok dediğim gibi insanlar ios tan androide ilk geçişinde afallıyor bir androide düzgün kurulum ayar yapmak 2 3 saat alıyor ios çu bilmiyorki açtığı gibi kullanıyor mesela adam yüksek ekran aüresi istiyor şu kullanımda ne kadar gider öğrenmek istiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Önce panzehiri öğrenmek lazım. :)

Panzehir şu şekilde o karakteri gönderince telefon dili algılayamıyor ve yüklemeye çalışıyor veri tabanında olmadığından yükleme ekranında kalıyor elma logosu geliyor panzehir için nerden attıysan aynı konuşmanın altına normal bişey yazıyosun dili algilıyor o ekrandan çıkıyor kişide konuşmadan o karakteri siliyor düzeliyor ama bazı telefonlarda düzelmeye biliyor örneğin iphone 6 ve 7 lerde bu şekilde düzelirken iphone 8 ve x lerde telefon bootloop da kalıyormuş şakayı ona göre yapmanızda fayda var ios güncellemesi çıkana kadar kişi mağdur olabilir güncelleme çıksa bile serviste çözülür

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

facebookta da paylaşayım dedim ama spam olarak algılıyor.

rehbere toplu mesaj atmayı düşünüyorum :pl: çöksün iphoneler artık. garanti kapsamı içindedir sonuçta dimi? öyle milleti kazıklamayla olmuyor bu işler. gıcık oluyorum iphone markasına. sırf pahalı olduğu için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

tesadüfe bak abimler misafirlikten yeni geldiler, seslerinden duydum kapıda yakaladım mesajı okutmadan sildirdim.

telefona bir şey olsaydı uçardım sana dedi :D

herkese yollayın, çökertin ayfonları.

Şahsen biri bana yapsa dava ederim hiç acımam hemde böyle birşeyi bilerek yapacak bir sürü geri getiremeyeceğim bilgiler var iş için olanıda kendi kişisel hayatımdanda
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Panzehir şu şekilde o karakteri gönderince telefon dili algılayamıyor ve yüklemeye çalışıyor veri tabanında olmadığından yükleme ekranında kalıyor elma logosu geliyor panzehir için nerden attıysan aynı konuşmanın altına normal bişey yazıyosun dili algilıyor o ekrandan çıkıyor kişide konuşmadan o karakteri siliyor düzeliyor ama bazı telefonlarda düzelmeye biliyor örneğin iphone 6 ve 7 lerde bu şekilde düzelirken iphone 8 ve x lerde telefon bootloop da kalıyormuş şakayı ona göre yapmanızda fayda var ios güncellemesi çıkana kadar kişi mağdur olabilir güncelleme çıksa bile serviste çözülür

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------



Şahsen biri bana yapsa dava ederim hiç acımam hemde böyle birşeyi bilerek yapacak bir sürü geri getiremeyeceğim bilgiler var iş için olanıda kendi kişisel hayatımdanda

ne diye dava ediceksiniz bir kod değil virüs değil var olan bir karakter ancak apple ı dava edersiniz :) android dünyasında neden sorun yok mesela benim telefon göktürkçe algılamıyır çökmek yerine kare kutucuk çıkartıyor dandik apple da düzgün yazılım yapsın
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Takım tutar gibi siyasi partizanlığa zaten alıştık da, bir android/ios tapıcılarını (fanboy) anlayamadım.

Hayatta başka gayesi veya kaygısı yokmuş gibi gelmiş motosiklet forumunda birini gömmeye, birini övmeye mesai harcıyor.

Nihayetinde para verip aldığın bir ürün, bir mal. Unutma sen ona SAHİPSİN, AİT DEĞİL.

Gerçi sahibi olduğu motosikletin markasına methiyeler dizen insanlardan da çok var. Kime neyi anlatıyorsam...
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Takım tutar gibi siyasi partizanlığa zaten alıştık da, bir android/ios tapıcılarını (fanboy) anlayamadım.

Hayatta başka gayesi veya kaygısı yokmuş gibi gelmiş motosiklet forumunda birini gömmeye, birini övmeye mesai harcıyor.

Nihayetinde para verip aldığın bir ürün, bir mal. Unutma sen ona SAHİPSİN, AİT DEĞİL.

Gerçi sahibi olduğu motosikletin markasına methiyeler dizen insanlardan da çok var. Kime neyi anlatıyorsam...

zaten sahip olduğumuz için tüm özelliklerinden yararlanmaya çalışıyoruz ya onca para verip 500 liralık telefon gibi kullanmıyoruz :)
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
zaten sahip olduğumuz için tüm özelliklerinden yararlanmaya çalışıyoruz ya onca para verip 500 liralık telefon gibi kullanmıyoruz :)

Bana dedi onu sanirim. Android fanboyu sandi herhal.
Neyse benim dikkat cekmek istediğim konu ozetle, disarda yapilacak yasanacak çok sayida guzel tecrübe bizi beklerken, kapitalizmin kar amaci ile bize dayattigi oyunu oynamak zorunda degiliz. Bir telefon için watsapptan grup konusmasi yapmak da bana bunu hatirlatti sanirim. Ki bu alet normalde yarim asgari ücretle alinabilen ve en saf insanin kullanmasi icin ozel tasarlanmis bir cihaz.
Onun disinda bir eleştirim yok iyi pazarlar dilerim. Herkesin keyfi kendine sonuçta.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Bana dedi onu sanirim. Android fanboyu sandi herhal.
Neyse benim dikkat cekmek istediğim konu ozetle, disarda yapilacak yasanacak çok sayida guzel tecrübe bizi beklerken, kapitalizmin kar amaci ile bize dayattigi oyunu oynamak zorunda degiliz. Bir telefon için watsapptan grup konusmasi yapmak da bana bunu hatirlatti sanirim. Ki bu alet normalde yarim asgari ücretle alinabilen ve en saf insanin kullanmasi icin ozel tasarlanmis bir cihaz.
Onun disinda bir eleştirim yok iyi pazarlar dilerim. Herkesin keyfi kendine sonuçta.

yok estağfurullah girip görseniz o kadar sorun yaşayan kullanamayan insan var ki
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Takım tutar gibi siyasi partizanlığa zaten alıştık da, bir android/ios tapıcılarını (fanboy) anlayamadım.

Hayatta başka gayesi veya kaygısı yokmuş gibi gelmiş motosiklet forumunda birini gömmeye, birini övmeye mesai harcıyor.

Nihayetinde para verip aldığın bir ürün, bir mal. Unutma sen ona SAHİPSİN, AİT DEĞİL.

Gerçi sahibi olduğu motosikletin markasına methiyeler dizen insanlardan da çok var. Kime neyi anlatıyorsam...

benim gorusumce bu bir nevi iyi ile kotunun savasi ve hic bitmez.

iphone kullanmayin kullandirmayin. batsin firma, ama batmaz. olsun ormandaki yanginda kus misali.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Bootlop dediğin olay , anakart ile alakalı ve genelde çok ısınan telefonların anakart bağlantı lehimleri kopar ve devre tamamlanmadığı için bootloop olur .
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bootlop dediğin olay , anakart ile alakalı ve genelde çok ısınan telefonların anakart bağlantı lehimleri kopar ve devre tamamlanmadığı için bootloop olur .

boot ile loop ayrı kelimeler.

boot: sistemin açılış anında ilk kontrol edecegi dosyadır.
loop: tekrar etme anlamına gelir.

telefonlarda bilgisayarlarda v.s. temel bir hafısa vardır ve kapasitesi megabayt büyüklüğünden ufaktır. bu hafızada sistem aygıtlarının(ram, işlemci, gpu, cpu) temel sürücüleri yani kaç volt ile ne kadar hızla falan çalışacak ve aygıtların hangi sırayla birbirlerine veri göndereceği yer alır.

bios, ios sisteminin açılması için telfonun dahili hafızasındaki boot dosyasına yönelir ve bu dosya temel sistem tarafından işlenir. bu dosyada ios sisteminin temel sürücüleri ve uygulamaları vardır(ekran, ses, çipset, bellek yönetimi v.s.) ve bunlar açıldıktan sonra artık sisteme bağlı uygulamalar devreye sokulabilir hale gelir. nedir bunlar? mesajlar, rehber, çağrı geçmişi, şebeke bağlantısı, hesap yönetimi v.s.

bunların arasından mesajlar uygulamasını düşünün, devreye girmeye başladığı anda size gelen yabancı karakteri içeren mesajı işleyemeyecek ve telefon yeniden kapanıp açılmaya çalışacak ve her defasında mesaj uygulaması yüzünden telefon her defasında kapanıp kapanıp tekrar boot edecektir.

telefonunuz kapalıyken mesaj geldiğinde ne oluyor? telefonu açtığınız ilk anda mesaj ufak pencerede görünüyor dimi? işte bu yüzden mesaj görünmeye çalıştığı anda telefon kapanıp açılabilir.

yani telefonun anakartında lehim kopması falan olmaz.

yazılımcı arkadaşlar işin temelini zaten tahmin edebilirler. ben yazılımcılık okudum ama vazgeçtim. yapılacak iş değil benim için.

bir kaç android ve bir tanede windows tabanlı uygulama yazmışlığım var acemi olarak.

windows xp den beri aşinayım az çok.

koca windowsun sadece bir kaç kilobaytlık boot dosyasını silin windowsun daha açılmaması için yeterlidir. windows 7 de görünmüyor ama xp de görünüyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst