Taze Motorcu :)

Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
0
Herkese merhabalar :)

Öncelikle ismim Akın, istanbulda yaşıyorum. Arkadaşımın 8 aylık gibi uzun bir süre gaz vermesiyle bende aranıza; ilk motorum olan R25 ile katılmış bulunmaktayım :)

Herkesin kazasız belasız sürmesi dileğiyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
hoşgeldin, r25 ilk motor olarak çok önerilen bi model değil, kazasız belasız aman dikkat.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin!

O gaz verip de r25 aldıran benim, itiraf ediyorum :mrgreen:.

Kazasız belasız kullan...
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Hayırlı olsun. Allah kazasız, belasız hayırlı sürüşler nasip eder inşallah...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Geçmiş olsun artık toton o seleye değdi. Çok sıkılırsan sana gaz veren arkadaşın zx-6r'ını alırsın :)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
38
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın altınızdaki motoru pek öbermezler ilk motor olarak aman diyim dikkatli olun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst