- Katılım
- 3 Tem 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar
Öncelikle ismim Akın, istanbulda yaşıyorum. Arkadaşımın 8 aylık gibi uzun bir süre gaz vermesiyle bende aranıza; ilk motorum olan R25 ile katılmış bulunmaktayım
Herkesin kazasız belasız sürmesi dileğiyle..
Öncelikle ismim Akın, istanbulda yaşıyorum. Arkadaşımın 8 aylık gibi uzun bir süre gaz vermesiyle bende aranıza; ilk motorum olan R25 ile katılmış bulunmaktayım
Herkesin kazasız belasız sürmesi dileğiyle..
Son düzenleme: