Taze Motorcu :)

Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
0
Herkese merhabalar :)

Öncelikle ismim Akın, istanbulda yaşıyorum. Arkadaşımın 8 aylık gibi uzun bir süre gaz vermesiyle bende aranıza; ilk motorum olan R25 ile katılmış bulunmaktayım :)

Herkesin kazasız belasız sürmesi dileğiyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
hoşgeldin, r25 ilk motor olarak çok önerilen bi model değil, kazasız belasız aman dikkat.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin!

O gaz verip de r25 aldıran benim, itiraf ediyorum :mrgreen:.

Kazasız belasız kullan...
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Hayırlı olsun. Allah kazasız, belasız hayırlı sürüşler nasip eder inşallah...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Geçmiş olsun artık toton o seleye değdi. Çok sıkılırsan sana gaz veren arkadaşın zx-6r'ını alırsın :)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
38
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın altınızdaki motoru pek öbermezler ilk motor olarak aman diyim dikkatli olun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst