tayko adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
17
Merhaba, sanırım taykosan olarak daha önce üye olduğumu unutarak ve o nicki kullanarak mesaj attım. Çok sık giremiyorum siteye, eğer mümkünse tayko nickimi kullanmak istiyorum. Finans sektöründe çalışmaktayım, forumları amacı dışında kullanmak vb. gibi bir niyetim bulunmamaktadır. Söylediğim gibi sehven sebep olduğum bir durumdur.

Saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst