- Katılım
- 3 Nis 2014
- Mesajlar
- 143
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar oncelikle pistonu nasil olu noktaya getiririm bilmiyorm subaplara nasil ulasacagimida ama ayari senteyle yapacagimdan eminim ama tay 100 ler 3 subap nasil olacagini tam olarak bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
Yok mu arkadaslar yardim edeck birileri
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
Yok mu arkadaslar yardim edeck birileri