- Konu Yazar
- #1
slm
motor xgj150-23 motorda soğukken sorunsuz ısınınca yani 15-20 dk sonra subaplardan ses geliyor. metal sesi sanki subapların bulunduğu yerde. motorun çekişi performansı çok iyi. duman atma gibi bişeyde yok. subap ayarı bozulmuştur belki dedim. yeniden ayarladım. kesilmedi ses. kapak açık denedim ses gelecekmi diye. subap kapağını açıp dinledim. üst tarafta bi sorun yok. subap ayarlarından kaynaklanmıyor yani. her ayarı denedim. olmayanı da yaptım. egzoz subabında ses yok. sorunsuz çalışıyor. ses emme subabından geliyor. motorda egzantrik zinciri yok . alttan egzantrikli. yağ 15-40 acaba neden yapar. bide bu motor için subap ayar değerlerini bulamadım. bilen varmı.
motor xgj150-23 motorda soğukken sorunsuz ısınınca yani 15-20 dk sonra subaplardan ses geliyor. metal sesi sanki subapların bulunduğu yerde. motorun çekişi performansı çok iyi. duman atma gibi bişeyde yok. subap ayarı bozulmuştur belki dedim. yeniden ayarladım. kesilmedi ses. kapak açık denedim ses gelecekmi diye. subap kapağını açıp dinledim. üst tarafta bi sorun yok. subap ayarlarından kaynaklanmıyor yani. her ayarı denedim. olmayanı da yaptım. egzoz subabında ses yok. sorunsuz çalışıyor. ses emme subabından geliyor. motorda egzantrik zinciri yok . alttan egzantrikli. yağ 15-40 acaba neden yapar. bide bu motor için subap ayar değerlerini bulamadım. bilen varmı.