taşucunda yaşayan biri varmı acaba

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar türkiyede 50 tl olan gsozuma burda 160 tl istiyorlar taşucunda yaşayan yardım edebilcek bir arkadaşımıza parayı havale edip egsozu girne gemisine verebilcek bir yardımsever üyemiz mevcutmudur egsoz olmadığı için makinem yatıyor :(
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
normalde kargo şanşı yokmu oralara??
yoksa gümrük filanmı giriyor devreye???:pr:

http://www.sahinmotorsiklet.com/index.php?route=product/product&path=42_121&product_id=818

böyle bişeymidir???

aynen usta satanlar kargo şirketlerine veriyor ppt kargoya veremeyiz diyolar ptt kargoya verebilcek benim için az bi zahmete girebilcek bi dost lazım parayı eft yapıcam alcak ptt kargoya vericek iş o kadar :( ama sadece ptt kargo olması lazım bide güzel sağlam ambalajlanması lazım :(
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
aynen usta satanlar kargo şirketlerine veriyor ppt kargoya veremeyiz diyolar ptt kargoya verebilcek benim için az bi zahmete girebilcek bi dost lazım parayı eft yapıcam alcak ptt kargoya vericek iş o kadar :( ama sadece ptt kargo olması lazım bide güzel sağlam ambalajlanması lazım :(

Egzoza ne oldu kardeşim senin ?
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
İnternetten sipariş verilip daha sonra PTT kargo ile gönderilecekse ben de yardımcı olabilirim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
İnternetten sipariş verilip daha sonra PTT kargo ile gönderilecekse ben de yardımcı olabilirim.

arda hocam şimdi şöyle yapalım ben bir hafta içinde taşucundan bulamazsam intenetten sipariş versem sie siz ptt kargoya verebilirmisiniz ambalajlayıp siz sadece ptt kargoya verceksiniz tüm ödemeleri ben burdan yapcam
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
29una kadar izindeyim o tarihe kadar evde olacagim. 29undan sonra is dolayisi ile istanbulda olacagim. Oradanda yardimci olurum ama 29una kadar elime gecse paketleme isini daha kolay hallederim. Ptt kargoda eve 50 metre.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
aynen usta satanlar kargo şirketlerine veriyor ppt kargoya veremeyiz diyolar ptt kargoya verebilcek benim için az bi zahmete girebilcek bi dost lazım parayı eft yapıcam alcak ptt kargoya vericek iş o kadar :( ama sadece ptt kargo olması lazım bide güzel sağlam ambalajlanması lazım :(
mondial bu değilmi????

akşam parçacıma bi sorayım bakalım..elinde bahsettiğin egzozdan varmı??
ha bide ptt kargo olunca gümrük olmuyor değilmi???
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
mondial bu değilmi????

akşam parçacıma bi sorayım bakalım..elinde bahsettiğin egzozdan varmı??
ha bide ptt kargo olunca gümrük olmuyor değilmi???

ptt kargo gemiyle gelndiğinden 25 kiloya kadar 25 liramı 40 liramı ne özel kargo şirketleri ile gelirse hem gümrük hemde uçakla geldiği için daha çok masrafa biniyo ptt ile 90 aras ile 160 tl
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bu akşam müsait olmadım ama yarın akşam parçacıma uğrayacağım..sorar sana bilgi veririm...
varsa alır haftasonu yollarım...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
akşam parçacı arkadaşıma uğradım..ama elinde yokmuş siparişlerimin arasında var dedi..
ne zaman geleceği ile ilgili net bişey söylayemiyor yalnız...

bide kafama takıldı..diyelimki ben buradan aldım,ambalajladım,ptt kargoya verdim..KIbrısa o kargo kaç lira tutar???
astarı yüzünü,yada akı mokunu geçerse???? iyi hesaplamak lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst