Taş ve Çukurlar

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
İllaki 160 değil yüksek hızda diyorum nasıl yatırıp kurtarıcaksın o hızda kurtaramazsın virajda hele herhangi bi taşta gidersin

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------



Şıracının şahidi bozacı...
Pekala sizin şahidiniz kim? Şarapçımı? :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
İllaki 160 değil yüksek hızda diyorum nasıl yatırıp kurtarıcaksın o hızda kurtaramazsın virajda hele herhangi bi taşta gidersin

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------



Şıracının şahidi bozacı...

pekala sizin şahidiniz kim? Şarapçımı? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şahide gerek yok virajda taşı altına alırsan düşersin yolda bağlantın kesiliyor çünkü. Gece eğimde kısalarla 120 le iniceksin köpeğe çarpıcaksın ayağını vuracaksın :D sen düşündüğümdende hayalperest çıktın ;) Bmw bile çukurda ne olmuş 120 çarpıyosun motor uçar be
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motorla köpeğe çarptığımda ayağımı vurmadım. Vuramazdım.ayak nakavt olurdu. Düştüm diyorum düştüüüm. Motor yan yattı sürükleni diyorum. Neden anlamıyosun veya anlamaya çalışmıyosun. Taktın bana habire yazıyosun. Düştüm arkadaşım düştüm. motor yanyattı sürüklendi. Ben mucize eseri yan yatıp sürüklenen motorun üstüne düştüm. Motor yerde yatmış bi şekilde kayıyoken ben motorun üstünde sırt üstü uzanıyodum. Baya bi öyle kaydım. Son saniyelerde asfaltı öptüm. Ayak bileğim incindi. Bikaç kanlı çizik oldu sürtünmeyle. Evet o halde 10 km daha gittim. dahada açıklama bekliyomusun? Ayak vurma orta hızlarda çukur motoru sağa sola çektiği zaman yapıyorum. Yılda 1-2 kez denk geliyor. Amma taktın bana ha. Sanki bişey ispatlamam gerekiyor. Burda herkes yazdığını ispatlamaya kalksa ortalık karışır. Kimse kimseye bişey ispatlamak zorundada değildir.isteyen inanır isteyen inanmaz. Sevgiler.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
20-25 km hızla paldır küldür evimizin bahçesine daldım, tahtaların kalasların üzerinden geçtim, lastikler banamısın demedi. Ön lastik 2.25-17 olmasına rağmen. Sarsılmadım bile fakat motor 17 jant, amortisörlerin 6-7 cm esneme mesafesi var, scooterda aynı durumda takılır kalırsın :queen: bu yüzden scooterlar güvenli değil taş ve çukurlar konusunda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorla köpeğe çarptığımda ayağımı vurmadım. Vuramazdım.ayak nakavt olurdu. Düştüm diyorum düştüüüm. Motor yan yattı sürükleni diyorum. Neden anlamıyosun veya anlamaya çalışmıyosun. Taktın bana habire yazıyosun. Düştüm arkadaşım düştüm. motor yanyattı sürüklendi. Ben mucize eseri yan yatıp sürüklenen motorun üstüne düştüm. Motor yerde yatmış bi şekilde kayıyoken ben motorun üstünde sırt üstü uzanıyodum. Baya bi öyle kaydım. Son saniyelerde asfaltı öptüm. Ayak bileğim incindi. Bikaç kanlı çizik oldu sürtünmeyle. Evet o halde 10 km daha gittim. dahada açıklama bekliyomusun? Ayak vurma orta hızlarda çukur motoru sağa sola çektiği zaman yapıyorum. Yılda 1-2 kez denk geliyor. Amma taktın bana ha. Sanki bişey ispatlamam gerekiyor. Burda herkes yazdığını ispatlamaya kalksa ortalık karışır. Kimse kimseye bişey ispatlamak zorundada değildir.isteyen inanır isteyen inanmaz. Sevgiler.

Ohh senin keyfin yerinde uzanırken güneşlenseydin güneşlenmek yetmemiş galiba bide öpücük ohh ;)
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
bu adama laf anlatmak bir bela allah aşkına bi konunuda için sıçma kardeşim geldin benim konuya ettin başkasına ettin git başka bir foruma ne yapacaksan yap yeter be.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Herkes hız konusuna takılmış ancak yollar o kadar arabalara göre yapılmış ki bazen çıldırmamak elde değil. Adamlar kocaeli üniversitesine çıkan yolu daha yeni yaptılar ve kaymak gibi asfalt ama yepyeni yolda çökmeler ve delikler mevcut. Geçen gün 80 km gibi bir hızla o hafif çökmüş bölgeye girdim ki neredeyse düşüyorum. Yol yeni olmasa tamam insan dikkatli olur çukur olabilir der ama yapanlar bu yollardan motorlarda geçebilir mi diye düşünmüyorlar heralde. Bu gibi yollar aşırı derece çok. Bence yoldaki taşlardan daha önemli bir şey bu çünkü nerede ne zaman karşınıza çıkacağı belli olmuyor. Kimse bana da gelip yok hız kurallarına uyarsan hiç bir şey olmaz demesin yollar Allaha emanet resmen..
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
97
motorla köpeğe çarptığımda ayağımı vurmadım. Vuramazdım.ayak nakavt olurdu. Düştüm diyorum düştüüüm. Motor yan yattı sürükleni diyorum. Neden anlamıyosun veya anlamaya çalışmıyosun. Taktın bana habire yazıyosun. Düştüm arkadaşım düştüm. motor yanyattı sürüklendi. Ben mucize eseri yan yatıp sürüklenen motorun üstüne düştüm. Motor yerde yatmış bi şekilde kayıyoken ben motorun üstünde sırt üstü uzanıyodum. Baya bi öyle kaydım. Son saniyelerde asfaltı öptüm. Ayak bileğim incindi. Bikaç kanlı çizik oldu sürtünmeyle. Evet o halde 10 km daha gittim. dahada açıklama bekliyomusun? Ayak vurma orta hızlarda çukur motoru sağa sola çektiği zaman yapıyorum. Yılda 1-2 kez denk geliyor. Amma taktın bana ha. Sanki bişey ispatlamam gerekiyor. Burda herkes yazdığını ispatlamaya kalksa ortalık karışır. Kimse kimseye bişey ispatlamak zorundada değildir.isteyen inanır isteyen inanmaz. Sevgiler.



Bir insana birşeyi ne kadar anlatmaya çalışırsan anlat, kendi kapasitesi yettiği kadar anlıyacaktır. o yüzden fazla zorlamamak gerek.[/I]
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yav arkadaşlar naaptımsa anl atamadım ezquero arkadaşa. Niye taktı bu kadar onuda anlamadım. Hortlatıp duruyo konuyu. Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az. Sevgiler.
 

Eko

Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
29
yav arkadaşlar naaptımsa anl atamadım ezquero arkadaşa. Niye taktı bu kadar onuda anlamadım. Hortlatıp duruyo konuyu. Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az. Sevgiler.

Bana kalırsa ezquero isimli arkadaş can sıkıntısından böyle bir konu açmiş Önce soru soruyor sonra cevap veriyor.yorum yapanlarla dalga geçiyor.Madem kendi fikrin , sadece kendin için geçerli neden baskalarının fikrini soruyorsun.Ben yaşı küçük olmasına veriyorum.Ayrıca gidonu tut debriyaj çek diyenleride anlayamadım.O kadar vakti olan adam ztn sağından solundan bir şekilde geçer.Ayrıca çok göreceli bir soru bana göre
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
olay amortisör, sürücü ve lastikte biter. scooter motorlar her çukurdan eğimden etkilenir. zaten 160 km'ye güvenli çıkacak bi taşıtla o hıza çıkarsanız bişey olmaz.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
köpeğe çarptım 120 ile, arabayla çarpıştım,ufak ufak yatmalarımda oldu. Çukurlarda kaçtım devasa cukurlara en fazla lastik patladı veya cant yamuldu. Ama çukur ve taş yüzünden hiç düşmedim. Düşmedim dedimya yakında kesin düşerim :)

Dostum sen motor ile 120 kmh hızında köpeğe çarpıyosun ve yan yatıyosun yalan söyleme köpeğe çarpınca köpekler kendini sıkıyor ve beton gibi oluyor hiç haber dinlemiyosun galiba köpekler arabaları bile takla attırıyorlar.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bende bu gün bir çukurun içine girdim ama bisikletle
Şehir içinde normal seyrederken ( bisikletle ne kadar hız yapılabilirki )
Biraz önümde cukur cukur dediysem telefon şebekesimi doğalgazmı ne baya derin üstü demir kapak kaplı
Sol elimde cigara sağ elimle tutuyorum gidonu ön taraf çukura girmesiyle gidon elimden kaydı elim boşa cıktı
Hemen sol elimide attım ama gidon ters dönmüş zaten düşme noktasına kadar geldim hemen elimi ileriye doğru attım ellerimin üzerine düştüm sağ elim hala ağrıyor
( Her şey 2 saniyede oldu bitti ) Ne olduğunu bile anlayamadım bisiklet bi tarafta ben bi tarafta


Yollardaki mazgalara ve telefon fiber doğal gaz kapaklarına dikkat
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Viraj için yatmışken çukura girersen lowside kaza olabilir. Bana oldu ordan biliyorum, 50 km/h hızım vardı. Ne yazık ki tır yüzünden içten girmek zorunda kaldım viraja ve fazla yatırdım, yoldaki çukur da bu hatamı affetmedi. Her zaman dış iç dış sıralamasına uymak lazım onu anladım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Dostum sen motor ile 120 kmh hızında köpeğe çarpıyosun ve yan yatıyosun yalan söyleme köpeğe çarpınca köpekler kendini sıkıyor ve beton gibi oluyor hiç haber dinlemiyosun galiba köpekler arabaları bile takla attırıyorlar.
Dostum sen karlı yollardan yoluna devam et. Herkesin motoru, motorculuğu kendinedir. Şu an 200 km yol gittim mola verdim. Yarın 300 km yolum var. 20 yıldır motor biniyorum. Kimseye bişey ispatlamak zorundada değilim.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
çukura yüksek süratle girdiğinizde tam çükür içerisine teker girmez yaş girmek ile hızlı girmek arasında fark olur yavaş giderken çukur üzerinden geçersen o çukuru çok fazla hissedersin fakat yüksek süratlerde teker çukur içine tam girmez o yüzden yaşa giderkenki gibi hissetmezsin anlıyacağın birşey olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst