Taş Ocağı

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
23 Mart 2008 Pazar

Çakırlar'da taş ocağı ve dere yatağında parkur keşfi ve antrenman için buluşma..

1.jpg

İrge'nin yeni cicisi Suzuki Djebel 250

2.jpg

Kolum hala alçıda olduğu için benim SkyTeam'i de Ahmet'in römork ile götürüyoruz.
Selma almaya niyetli, deneyecek.

3.jpg

Yolda Yücel' de bize katıldı ve taş ocağında bir yere karargahı kurduk..

4.jpg


5.jpg

Ahmet ve Yücel arazi keşfi ve antrenman için hazırlar..

6.jpg

İrge' de ilk arazi tecrübesi için onların peşlerine takıldı..

7.jpg

Sol kolum alçılı da olsa biraz kullanabildiğimi görüp, SkyTeam ile peşlerine takılıp fotoğraf çekiyorum..

8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg

Daha sonra katılan Özcan, Gürhan, Bilge ve Orhan ile kalabalıklaşan gurup eğlenceli saatler yaşamaya başlıyor..

17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg


32.jpg


33.jpg


34.jpg

Kanal geçişi tecrübesini yaşayan gurup kısa bir portakal molası veriyor.
Yakındaki portakal bahçesinden topladığımız portakallarla enerji topluyoruz..

35.jpg

Maceracı endurocular Ahmet, Yücel, Gürhan ve Özcan bizi bırakıp kısa bir tur atıp dönüyorlar..

36.jpg


37.jpg


38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


42.jpg

Kısa mola bitiyor ve sucuk partisi için karargaha dönüş başlıyor..

43.jpg


44.jpg


45.jpg

Benim motoru Özcan geçiriyor kanaldan..
Kolum malum..!

46.jpg


47.jpg


48.jpg


49.jpg


50.jpg

İrge bugün çok tecrübe kazandı, kanalı rahatça geçiyor...

51.jpg


52.jpg


53.jpg


54.jpg

Sucuk partisi...

55.jpg


56.jpg

Selma, kısa bir brifingden sonra SkyTeam'e alışma çalışmalarında..

57.jpg

Durunca motoru devirmemeyi öğrendiğinde bu işi kıvırmış olacak..

58.jpg

Artık daha dikkatli..

59.jpg

İrge yeni motorunu çok sevdi...

60.jpg


61.jpg


KTM Team bensiz antrenman yaptı bugün..

Haftaya ben de varım..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kim tutar kroscuları elinize sağlık çöplerinizi orda bırakmadınız inşallah.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yine kopmuşsunuz,yüreğimiz sizlerle ellerinize sağlık güzel gezmişsiniz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
valla ellerinize sağlık... böylesine doğayla iç içe olmak çok güzel...

tebrikler....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
harika süper gezi olmuş....Abi adamın portakal bahçesini komplemi yediniz naptınız!... yazık olmuş portakalcıya...
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
23
Nezih Hocam çok teşekkür ederim gezi ve fotoğraf için.. Bizler için sıkı bir anteraman oldu gerçekten..

O geziden bi kaç karede bizden olsun :)


Cumartesi akşamı Bilge'ye Kanuni 250 cross motosikleti almak için Ben, Gürhan ve Bilge buluşup, Abdurrahman Beyin ( Toros ) Atöylesine gidiyoruz..

Gidon'un eğri olduğunu farkedip düzeltmeye çalışıyoruz.. bir yandan da ufak tefek bakımlarını yapıyoruz..

DSCN0474.jpg


DSCN0480.jpg


DSCN0498.jpg



Sabah saat 10:00 da buluşup yola koyuluyoruz..

tabi bir yandan fotoğraf çekmeyi ihmal etmiyoruz..

Orhan Havanın soğuk olcağını düşünmüş olmalı ki içine beyaz bi polar giymiş: )
DSCN0499.jpg


DSCN0500.jpg


DSCN0502.jpg


Bilge elinde telefonla buluşma noktasını öğrenmeye çalışıyor..

DSCN0503.jpg


ve Gürhan..

DSCN0504.jpg


DSCN0505.jpg


DSCN0506.jpg


DSCN0507.jpg



Endurocu yemeği sucuk partisi : )

DSCN0510.jpg


DSCN0511.jpg


DSCN0512.jpg


DSCN0514.jpg


DSCN0518.jpg



artık gün bitti demişken aklımdan kötü kötü planlar geçirmeye başlamıştım : )
hemen ortaya bi teklif,
ÖzcanGüver uçurumuna nedersiniz??
Orhan: Evet
Bilge: Evet
Yücel :Evet


Ahmet ve Nezih Bey'in motorları hameşe yükledikten sonra hemen yola koyuluyoruz

DSCN0519.jpg


tabi saat 16:30 ve Antalya'nın keşfedilmemiş kanyolarından birine dalıyoruz..


DSCN0522.jpg


DSCN0526.jpg


DSCN0527.jpg


DSCN0529.jpg


Orhan ve Bilge 'nin zorlandığı bi yerde duruyoruz
tırmanışları için verdikleri gayreti seyrediyoruz..

DSCN0530.jpg


DSCN0531.jpg


DSCN0532.jpg


Ve Orhan çıkıyor..

DSCN0533.jpg


Bilge 'nin gayreti olumsuz sonuçlanıyor ama bilge yılmıyor tekrar tekrar deniyor.

DSCN0534.jpg


DSCN0535.jpg


Bilge'yi tebrik ediyorum azminden dolayı.. ilk offroad gezisi ve çok başarılıydı..
Bu sefer çıkamadı ama gelecek sefer için söz aldım : )

DSCN0536.jpg


ve orman gözetleme kulesine çıkıyoruzz..

DSCN0540.jpg


DSCN0542.jpg


DSCN0552.jpg


artık eve dönme vakti geldi..

DSCN0557.jpg


DSCN0559.jpg


Gezide emeği geçen arkadaşlarıma Teşekkür ediyorum...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla imrenerek ve gururla baktım fotolara....:cherry:

Helal kardeşlerim size bu makinalar...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst