Taş Devrinden Günümüze Motosiklet

Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
O efsane kimleri etkilemedi ki :p
post-9-1087201714.jpg
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
abi ya o en üstteki resimde adamlar direk racing e geçirmısler adamı ya soyle eskılerden bır kac resım mesım koysalar daha matrak olurdu ama bu da iyi :geek:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
swalbard' Alıntı:
abi ya o en üstteki resimde adamlar direk racing e geçirmısler adamı ya soyle eskılerden bır kac resım mesım koysalar daha matrak olurdu ama bu da iyi :geek:
swall bard kardeş.. bu adamlar çok yetenekli her halde.. bizim gibi başlangıçta scootera ihtiyaç duymuyorlar :p
Hem bak üşüme de üşümüyorlar.. Çıplak sürüyorlar. Bu adamlar başka canım :tongue:
 
Katılım
20 May 2004
Mesajlar
185
Resmin esprisini kaçırmış gibisiniz. Maymundan gelip, maymuna dönüyor adam motora binecem diye. :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
dDirek racingle başlamak yanlış daha ufak hacimli bi motor seçmesi gerekirdi :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
Skullhunter' Alıntı:
dDirek racingle başlamak yanlış daha ufak hacimli bi motor seçmesi gerekirdi :cherry:
Ne yapsın abisi.. Cahil işte.. :cherry:
Kim diyecek ki öğrensin. Forum yok, DD nin yazıları yok.. Kitap defter yok.. :p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ne yapsın abisi.. Cahil işte..
Kim diyecek ki öğrensin. Forum yok, DD nin yazıları yok.. Kitap defter yok..

Haklısın hondacbr1100xx,
:flower:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
RaCe_' Alıntı:
ulan yine mi evrim teorisi. gına geldi bu saçmalıktan yaa :pl:
O kadar insan o resime baktı ve değişik espriler yakaladı. Sen nasıl oldu da o resime bakarak evrim teorisi hakkında açıldıgı kanısına vardın. Hala anlamadım.. Motoru mu gormedın resimde yoksa.. :p
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
YoL_GezeR' Alıntı:
Güzelmiş hakikaten ya. motora saf benzin koyuluyordu herhalde :king: :geek:
Kardeş taş devrinde benzinin ne işi var.. İtikleme itikliyorlar..
Baksana o kadar adam neden arka arkaya dizildi.. Hep beraber itiyorlar işte :p
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
olm baksanaa adam maymundan insana dönüşüyo. yine aynı muahbet. ama motor züper olmuş. naked hesabıııı._)))
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
65
hondacbr1100xx' Alıntı:
YoL_GezeR' Alıntı:
Güzelmiş hakikaten ya. motora saf benzin koyuluyordu herhalde :king: :geek:
Kardeş taş devrinde benzinin ne işi var.. İtikleme itikliyorlar..
Baksana o kadar adam neden arka arkaya dizildi.. Hep beraber itiyorlar işte :p

Şaka yaptım yaws :bounce: motora en yakını motoru itiyor arkadakilerde biröndekini itiyordur... :king: :cherry: :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2004
Mesajlar
11
oktay' Alıntı:
Resmin esprisini kaçırmış gibisiniz. Maymundan gelip, maymuna dönüyor adam motora binecem diye. :)
hayatımda karşılaştığım en net ve ne akıl dolu yaklaşım....
saygı duydum abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst