tarz degıstırmek ıstesenız

Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
selamun aleykum.

gv250 kullanıyor olsanız.makınayı ve tarzı degıstırmek ıstıyorum.siz olsanız

hangısını kullanırdınız cc fark etmez.:)az da olsa tercube kazandık


NOT:Racıng onermeyın bır daha aranızda benı goremezsınız :) hız manyagıyım

kaza yapma oranım yuksek.daha gencım yasamak ıstıyorum :):cat::cat::cat::rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hız manyaklığını önlemek için mobilet ( ve benzerleri) yada pocket bıke olabilir..:queen:

şaka bir yana güzel bir enduro tercih edilebilir..kros sevmem ama enduro olabillir..
aslında gönlüm 2010 goldwing den yana ama kuyruğumuz kısa işte naparsın..:p
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Bende kross isterim, çıkayım dağa taşa doğanın temiz havasını alayım,görmediğim çiçekleri böcekleri göreyim. Dönüşte üstüm toz koksun.. biraz zorlu olsun..
Sonunda ödül olarak ta yakayım mangalımı :) ohhhhh
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
param olsa 1 tanede 125 cc cross alırdım , ama en500 den sonra alacağım motor büyük ihtimalle hayabusa olacak , başka hiçbir racing umrumda değil .
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Benim sana önerebileceğim motor FAZER çünkü ben tam bir FAZER manyağıyııımmm. :queen:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
valla müdür supersport istemem yazmıssın ozaman ben olsam tarz deil şekil değiştirir 3 teker özel yapım bişiy alırım :):) yada er 5 al oda iyidir yakışırda
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
hız manyaklığını önlemek için mobilet ( ve benzerleri) yada pocket bıke olabilir..:queen:

şaka bir yana güzel bir enduro tercih edilebilir..kros sevmem ama enduro olabillir..
aslında gönlüm 2010 goldwing den yana ama kuyruğumuz kısa işte naparsın..:p

enduro :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Fazer racing gibi değil gibi bir motor, sonuçta üzerinde gücü azaltılmış da ola R6 bloğu var. Hızı sevmeyen, kendini kontrol edebileceğini düşünmeyen sürücüye göre bir motor değil.

Benim tavsiyem bir enduro motor alman. GV250'yle giremediğin yollarda alında neler kaçırdığını görmen. Bütçeni belirtiren uygun motorları söyleyebilirim.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hadi gel birer tane endro alalım
ne dersin
eski modelde olsa bmw olsun
97 98 arası
fiyatlarıda uygun
tam bıze göre bence
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Bende GV250 kullanıyorum. motorumu satmadan bir cross almak niyetindeyim. Sebebi şu: karşıya bakıyorsun yol olup olmaması umrunda değil, nereye gitmek istersen oraya gidiyorsun. :)
Kulağa acayip güzel geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cruiserdan sonra enduroya geçmek adettendir :mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
Fazer racing gibi değil gibi bir motor, sonuçta üzerinde gücü azaltılmış da ola R6 bloğu var. Hızı sevmeyen, kendini kontrol edebileceğini düşünmeyen sürücüye göre bir motor değil.

Benim tavsiyem bir enduro motor alman. GV250'yle giremediğin yollarda alında neler kaçırdığını görmen. Bütçeni belirtiren uygun motorları söyleyebilirim.


8bın tl kadar dusunuom bu arada yorum yazan arkadaslar bıre bır motor lınkı verırsenız sevınırım
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
wala ayaklarım aklı başında yere degsin birde gözüme hoş görünsün...ama en önemlisi önceki motorunu aratmasın isteklerine cevap verebilmeli yani bunu kendi içinde uçuşup gezinen ruhuna sorcan :)
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
303
yıllardır racing kullanıyorum. eskiden çok olmazdı ama son yıllarda belim ağrıyor fazlasıyla. fazer düşünüyorum arada bir ama alışmışım afrika dere kurbağası gibi oturmaya motorun üstünde.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
cc farketmezse HONDA Today tavsiye ederim :p bu benzin fiyatlarına ancak o gider:D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hız manyağı bir adama hangi motor tavsiye edilir?? Hele ki kendi ağzıyla kaza yapma ihtimalim yüksek diyorsa...
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
tabi ki 500 cc ve üstü supermoto ktm yada husky olabilir şiddetle tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst