- Konu Yazar
- #1
selamun aleykum.
gv250 kullanıyor olsanız.makınayı ve tarzı degıstırmek ıstıyorum.siz olsanız
hangısını kullanırdınız cc fark etmez.
az da olsa tercube kazandık
NOT:Racıng onermeyın bır daha aranızda benı goremezsınız
hız manyagıyım
kaza yapma oranım yuksek.daha gencım yasamak ıstıyorum
:cat::cat::cat::rendeer:
gv250 kullanıyor olsanız.makınayı ve tarzı degıstırmek ıstıyorum.siz olsanız
hangısını kullanırdınız cc fark etmez.
NOT:Racıng onermeyın bır daha aranızda benı goremezsınız
kaza yapma oranım yuksek.daha gencım yasamak ıstıyorum