Tarsus - Çamlıyayla - Darboğaz - Tekir (3000m)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel paylaşım ama buralarda pek böyle rotalar la ilgilenen olmaz hatta milletin wiki den bile haberi yoktur
koca forum da bu tarz motora binip bi tarz rotalar yapan 1 elin parmaklarını geçmez
seni de yazdım listeye :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bu tarz motor derken :) abi ben cbf 150 ile kullandım bu rotayı. videoyu çeken arkadaştı :)

bende bende cbf yi satıp bi arazi motoru alcam olmuyor öyle.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
elinize sağlık. Bende istiyorum supermoto ile kampa gidip balık tutup mangal yakmayı ama kısmet olmuyor işte :)
birde bir tavsiye vereyim, bir kaç da fotoğraf koyarsan daha dikkat çekebilir hocam
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Rotayı bizden ayrı çizdiğine değmiş..

sizden ayrı gayrı olur mu abi. aşk olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

elinize sağlık. Bende istiyorum supermoto ile kampa gidip balık tutup mangal yakmayı ama kısmet olmuyor işte :)
birde bir tavsiye vereyim, bir kaç da fotoğraf koyarsan daha dikkat çekebilir hocam

Tabi ki. hemen atıyorum birkaçtane foto..
























 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815

harikaymış yav. keşke benimde fırsatım olsa, elinize kounuza sağlık
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Çiniligöl'e nasıl çıktınız, nereden çıktınız? :D

o bölgede birkaçtane çinili göl, birkaçtane kara göl varmış :)

https://tr.wikiloc.com/motorsikletcilik-rotalari/tarsus-camliyayla-darbogaz-tekir-56183946
bu linke tıklayarak rotamıza bakabilirsin. gps ile kaydettim bu rotayı.

Adanadan ve mersinden arkadaşlar geldi. tarsusta buluştuk. ordan çamlıyaylaya. çamlıyaylanın kuzeyinden toprak yola girip torosların zirvesine çıktık 3000 m ye. ordan göle geçtik yol üzerine yakındı zaten. ordan darboğaza indir. darboğazdan da pozantı tekir üzerinden tarsusa döndüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

harikaymış yav. keşke benimde fırsatım olsa, elinize kounuza sağlık

Sağolasın.
neden fırsatın olmasın, isteyince oluyor. yeterki iste.
dağ iniş yolunda 2 tane motorcuyla karşılaştık. onlar da istanbuldan gelmişler 3 gündür o bölgede kamp yapıp dağ yollarında gazlıyorlarmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst