Tarihi Wimbledon maçı (MAHUT & ISNER) Dünden beri devam eden maç.

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
MAHUT & ISNER arasında oynanan ve dün yaklaşık 10 saatten sonra havanın kararması sonucu bugüne ertelenen Wimbledon maçı şu an hala devam etmekte. Bu tarihi ana tanıklık etmek isteyenler televizyonlarını açabilirler... Şu anda Tie-break seti durum 60-60 :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------

3. gününde bitti maç, bir tarihe izleyerekte olsa tanıklık etmek güzeldi...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Ve maç bitti...
1. set 6-4 Isner
2. set 6-3 Mahut
3. set 7-6 Mahut
4. set 7-6 Isner
5. set 70-68 Isner :cat:

Gerçekten inanılmazdı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst