tarihi anı kaçırdık yine...

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
SAAT VE TAKVİMİN ''01:02:03 04/05/06'' HALİ BİN YILDA BİR

(A.A) - İbrahim Özçekiç - Erciyes Üniversitesi (EÜ) Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Osman Coşkun, bu gece 01.00'den 2 dakika 3 saniye sonra, saat ve takvimin ''01:02:03 04/05/06'' şeklinde gerçekleşeceğini belirterek, bir daha bin yıl sonra yaşanacak bu ahengin güzelliklerle geçirilmesini tavsiye etti.
Yrd. Doç. Dr. Coşkun, bu gece saat ve takvimin sayısal anlamda birbirini takip eden rakamlardan oluşacağını ve bunun bir daha bin yıl sonra 3006 yılında gerçekleşeceğini söyledi.
Bu durumun çoğu kişi tarafından ''gereksiz'' ya da ''üstünde durulmayacak kadar basit bir olay'' olarak algılanabileceğini kaydeden Coşkun, ancak bilimsel veriler göz önüne alındığında bu gecenin iyi değerlendirilmesi sonucunun ortaya çıktığı söyledi.
İnsan beyninin özel olan zaman dilimleri ile özel mekanlarda daha çok çalıştığını belirten Coşkun, bu durumun beynin verimliliğinin artmasını sağladığını ifade etti.
İnsanların bu gece uykularından fedakarlık ederek bu anı yaşaması gerektiğini anlatan Coşkun, şu bilgileri verdi:
''İnsan beyni bir tek şeye odaklandığında 5 kat daha fazla çalıştığı için bu anı yaşamalı, yeni düşünce ve hayallerin bu saatte gerçekleştirilmesi sağlanmalıdır. Kişi, sevdikleriyle birlikte olabilir, hiç unutmak istemediği olayları bu ana yayabilir. Ayrıca, bir üniversite öğrencisinin gelecek planı, bir girişimcinin karar anı ya da hayata dair önemli şeyle bu zaman dilimine odaklanıldığı an gerçekleştirilebilir.
Tam güneş tutulması nasıl insanlar için unutulmaz hale geldiyse bu gece de öyle olmalıdır.''

kaynak: http://www.porttakal.com/ekosfer/porttakal/cda/porttakal_index/porttakal.aspx?TypeID=1&Item=_PT&ToWhat=AA&ITEMID=16858
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bende o çok gereksiz diyen insanlardanım işte:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bu gece beynim çok çalıştı
elektriği icat ettim sonra sıkıldım su ile çalışan tvyi yaptım
:silent:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , ben dün akşamdan biliyodum olayı , yanlız bu anın üzerinde fazla duramadım.
1.saniye sürdü :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
Ben o saatte uyuyordum peki sen yazıdıdaki tavsiyeye uydun mu water,unutulmaz bir tarih oldu mu senin için?
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
ulen bide bilim adamı olacak doçentmiş.
nelerle uğraşıyo adam ya.buyüzden geri kalıyoz biz bilim adamlarımız bilim hariç herşeyle uğraşıyor.
canım çok görmek istiyorsa o anı alırım 10 tane dijital saat hepsini 1 er saniye gecikmeli olarak ayarlarım o anı 10 saniye yaşarım.
bu adam 06.06.06 dada şindi şeytan yeryüzüne inecek ayin falan yapalım derse şaşırmıycam

ulen bide bilim adamı olacak doçentmiş.
nelerle uğraşıyo adam ya.buyüzden geri kalıyoz biz bilim adamlarımız bilim hariç herşeyle uğraşıyor.
canım çok görmek istiyorsa o anı alırım 10 tane dijital saat hepsini 1 er saniye gecikmeli olarak ayarlarım o anı 10 saniye yaşarım.
bu adam 06.06.06 dada şindi şeytan yeryüzüne inecek ayin falan yapalım derse şaşırmıycam
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
bide 2011 yılında 11:11:11 11/11/11 die bişii olcak:silent:
aslında 1111 yılındakini kaçırdık en azından 11111 yılındakini yakalayalım ben şimdiden odaklandııımmm hhöööüünnnnkkkggg
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
herhangi bir anı düşünün mesela şu anı 24/22/18/04/05/06
veya yarın 27/11/23/05/05/06 bunlar bin yılda bir değilmi her saniye saadece bin yılda bir ardışık olmasının ne önemi var yaşadığınız her dakkanın keyfini çıkarın çünki tekrarı 1000 yıl sonra ve siz o zaman yaşamayacaksınız....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yaa tabiki , mesela önümüzdeki sene de !

01.02.03.04 - 05706/07 olacak , hatta 04 (1 salilse bekleyip gidecek)...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
BBRR' Alıntı:
herhangi bir anı düşünün mesela şu anı 24/22/18/04/05/06
veya yarın 27/11/23/05/05/06 bunlar bin yılda bir değilmi her saniye saadece bin yılda bir ardışık olmasının ne önemi var yaşadığınız her dakkanın keyfini çıkarın çünki tekrarı 1000 yıl sonra ve siz o zaman yaşamayacaksınız....

süper yazmışsın ve haklısın :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst