Tank Slaping ne demek?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
soruyu sormuyorum size abiraz önce başımdan geçen bişeyi anlatıcam. Bilen bilir bağdat caddesinde havaya uçan bi mado var. özet geçiyim. O madodan McDonalds'ın önüne kadar tank slapping yaparak geldim ve düşmedim. Verilmiş sadakam varmış anladım gidon amortisörünün ne kadar önemli oldğunu. Supermoto bile bu kadar kolay tank slapping yapıyosa çok korkutucu ve çoooooook çaresiz bişey göz göre göre hiçbişey yapamıyosunuz. Bitane kırmızı scirocco durdu ve hayretler içerisinde kaldı nasıl düşmediğime. ben bile halen anlamadım o kadar mesafeyi ansıl gittim ben düşmeden ve cidden aşırı boyutlardaydı resim koyucam lastiğin her cm'inde bitane yatay çizgi var en aşşa 200 kere sağ sol yapmış olması gerek şükrediyorum düşmediğime. Yine üzerimde bütün ekipmanlarım tamdı çok şükür ihtiyaç olmadı onlara:pr:
TANK SLAPPING:
http://http://www.youtube.com/watch?v=Z5Kvq7h0sK4
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
soruyu sormuyorum size abiraz önce başımdan geçen bişeyi anlatıcam. Bilen bilir bağdat caddesinde havaya uçan bi mado var. özet geçiyim. O madodan McDonalds'ın önüne kadar tank slapping yaparak geldim ve düşmedim. Verilmiş sadakam varmış anladım gidon amortisörünün ne kadar önemli oldğunu. Supermoto bile bu kadar kolay tank slapping yapıyosa çok korkutucu ve çoooooook çaresiz bişey göz göre göre hiçbişey yapamıyosunuz. Bitane kırmızı scirocco durdu ve hayretler içerisinde kaldı nasıl düşmediğime. ben bile halen anlamadım o kadar mesafeyi ansıl gittim ben düşmeden ve cidden aşırı boyutlardaydı resim koyucam lastiğin her cm'inde bitane yatay çizgi var en aşşa 200 kere sağ sol yapmış olması gerek şükrediyorum düşmediğime. Yine üzerimde bütün ekipmanlarım tamdı çok şükür ihtiyaç olmadı onlara:pr:
TANK SLAPPING:
http://http://www.youtube.com/watch?v=Z5Kvq7h0sK4

Tebrik ediyorum.
Yeryuzunde tank slapping yaparak düsmeyen ilk insansin.
Bence neydi o rekor kitabi varya hani adi aklima gelmedi!
Ona basvur.:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
cidden verilmiş sadakam varmış hayret ettim motordan indim zıpladım hopladım resmen
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun.
Bildiğim kadarıyla tank slapping olayı öyle çok kolay başlamaz.
Ne yaptın :)
Sanırım teker denememişsindir. Büyük bir çukura mı girdin, bir kasise çok hızlı girip ön tekerin yerle temasını mı kestin?
Ne oldu da oldu???
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Geçmiş olsun.
Bildiğim kadarıyla tank slapping olayı öyle çok kolay başlamaz.
Ne yaptın :)
Sanırım teker denememişsindir. Büyük bir çukura mı girdin, bir kasise çok hızlı girip ön tekerin yerle temasını mı kestin?
Ne oldu da oldu???

rogar kapağını ıskalayamadım :mrgreen: tekerle falan işim olmaz teker yapmadım hayatımda denemeyide düşünmüyorum. normal gidiyodum kaçmıyorum genelde rogar kapaklarından amotrisörler yumuşak tabi. bu sefer geri tepti amortisör ne olduysa :silent:
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
gecmiş olsun üstad.. youtube da bi kaç video var.. yarıscının biri motordan düşüyor ama gidonu bırakmıyor ve motora geri biniyor..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Şimdi aklıma geldi, birkaç sene önce düşük hızda virajda ilerlerken, küçük bir ıslak bölümde ön tekeri belirli belirsiz kaydırıp tekrar kuru zemine geçtiğimde hafiften bende de olmuştu :)
Ama birkaç sağ soldan sonra motor adeta kendisi toplamıştı. Çok hafif bir tank slappingti yani :)
Bir de çok kolay olmaz dedim yukarda :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Tank tokatlama çok sakat bir durum.SS'lerden soğuma nedenim sayılabilir.Genelde düz yolda olmaz ön tekere binen yükün azaldığı durumlarda oluyor sanırsam.Mesala bayır yukarı çıktıktan sonra bayırın sonunda ön teker hafif kalkıyor yada tek teker yaptıktan sonra tekeri yere indirince oluyor.Tank tokatlama rake açısı deniyor galiba o açının düşük olduğu motorlarda oluyor SS'ler gibi.Gerçekten ucuz yırtmışsın geçmiş olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst