- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
soruyu sormuyorum size abiraz önce başımdan geçen bişeyi anlatıcam. Bilen bilir bağdat caddesinde havaya uçan bi mado var. özet geçiyim. O madodan McDonalds'ın önüne kadar tank slapping yaparak geldim ve düşmedim. Verilmiş sadakam varmış anladım gidon amortisörünün ne kadar önemli oldğunu. Supermoto bile bu kadar kolay tank slapping yapıyosa çok korkutucu ve çoooooook çaresiz bişey göz göre göre hiçbişey yapamıyosunuz. Bitane kırmızı scirocco durdu ve hayretler içerisinde kaldı nasıl düşmediğime. ben bile halen anlamadım o kadar mesafeyi ansıl gittim ben düşmeden ve cidden aşırı boyutlardaydı resim koyucam lastiğin her cm'inde bitane yatay çizgi var en aşşa 200 kere sağ sol yapmış olması gerek şükrediyorum düşmediğime. Yine üzerimde bütün ekipmanlarım tamdı çok şükür ihtiyaç olmadı onlara
r:
TANK SLAPPING:
http://http://www.youtube.com/watch?v=Z5Kvq7h0sK4
TANK SLAPPING:
http://http://www.youtube.com/watch?v=Z5Kvq7h0sK4