- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
- Konu Yazar
- #41
Özrace kardeş, motur tuzluya patladı acık
:cat:
dileklerinize teşekkürler. :rendeer::rendeer:
Motor stabil, alışmaya çalışıyoruz, denizcieylem arkadan bana sarılamıyor yüksekte kalıyor. Kendileri minyon tabiatlı olduklarından tutamaklara ulaşınca da kolları ağrıyor. Şimdilik fazla gaz-sert fren yapmayarak bu dezavantajlara alışmasını sağlıyorum. Durduğumda dahi ayağımı yere koymaya üşendiğimi hissettim.
Viraj tekniğine karar veremedim:silent: Kontra ya çok iyi cevap veriyor, özellikle gazlayınca toparlaması iyi. Ancak bendeniz enduro-naked hatta enduro karışımı cross geleneğinden olduğumdanyatma-yatırma konusunu test etmekteyim
ale: Kararsızlık fena, aslında bildiğin motur işte. Usta bir test pilotu edası ile şunu diyebilirim
24 BHP civarı olaydı, başka motora kimse binmezdi:cat:
ivmelenmesi çok sorunlu değil, basınca alıp götürüyor. henüz rodaj olduğundan acımasız davranabileceğim zamanı kolluyorum:queen:
Bu motor hakkında söyleyebileceğim şimdilik tek şey:vibrasyon olmadığından bazen altınızda motor olduğunu unutuyorsunuz. 160 Kg gibi bir ağırlıkta olmasına rağmen gerçekten scooter kullanma pratikliğinde. Çok yumuşak bir motor, kullanması da öyle, ancak sert kullanımlara açık hayır demez. tam bir scooter:cat:
keşke demedim, denizcieylemde demedi, uzun süre de demeyeceğimizin garantisi var içimizde:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler
dileklerinize teşekkürler. :rendeer::rendeer:
Motor stabil, alışmaya çalışıyoruz, denizcieylem arkadan bana sarılamıyor yüksekte kalıyor. Kendileri minyon tabiatlı olduklarından tutamaklara ulaşınca da kolları ağrıyor. Şimdilik fazla gaz-sert fren yapmayarak bu dezavantajlara alışmasını sağlıyorum. Durduğumda dahi ayağımı yere koymaya üşendiğimi hissettim.
Viraj tekniğine karar veremedim:silent: Kontra ya çok iyi cevap veriyor, özellikle gazlayınca toparlaması iyi. Ancak bendeniz enduro-naked hatta enduro karışımı cross geleneğinden olduğumdanyatma-yatırma konusunu test etmekteyim
ivmelenmesi çok sorunlu değil, basınca alıp götürüyor. henüz rodaj olduğundan acımasız davranabileceğim zamanı kolluyorum:queen:
Bu motor hakkında söyleyebileceğim şimdilik tek şey:vibrasyon olmadığından bazen altınızda motor olduğunu unutuyorsunuz. 160 Kg gibi bir ağırlıkta olmasına rağmen gerçekten scooter kullanma pratikliğinde. Çok yumuşak bir motor, kullanması da öyle, ancak sert kullanımlara açık hayır demez. tam bir scooter:cat:
keşke demedim, denizcieylemde demedi, uzun süre de demeyeceğimizin garantisi var içimizde:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler