Tanışma

Katılım
18 Eki 2007
Mesajlar
9
Herkese merhabalar arkadaşlar.Uzun zamandır üyesi olmak istediğim sitenize üye olmaktan son derece memnunum.Umarım burada keyifli sohbetler ve güzel dostluklar kurarız.Özellikle Dylan kullanıcılarına selamlar.Herkese kazasız sürüşler.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hoşgeldin DYLAN77,:cat: umarım forumda güzel arkadaşlık ve faydalı bilgiler edinirsin
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
kuva1qo1.jpg
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
aramıza hoşgeldin bu ara sitemize katılan yeni üye sayısı gittikçe çoğalıyor.Allah azaltmasın:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
76
Hoşgeldin Dylan :mrgreen: dylan çok güzel bi seçim olmuş olmalı bende 4 aya alacağım inş :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hoşgeldin arkadaşım :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
selam hoşgeldin:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2007
Mesajlar
9
Merhaba Koraygfb.Motorumu 3,5 ay önce 2.el aldım.2800 deydi aldığımda.Şuanda 6300 km oldu.Egsozun yavaş yavaş yanmasından başka hiçbir sorunu yok.Kronikmiş sanırım dylan'ların egsoz sorunu.Bu arada geçmiş olsun polise yakalanmışın.Ehliyet yoktu galiba :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst