Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Herkese merhabalar arkadaşlar.Uzun zamandır üyesi olmak istediğim sitenize üye olmaktan son derece memnunum.Umarım burada keyifli sohbetler ve güzel dostluklar kurarız.Özellikle Dylan kullanıcılarına selamlar.Herkese kazasız sürüşler.
Merhaba Koraygfb.Motorumu 3,5 ay önce 2.el aldım.2800 deydi aldığımda.Şuanda 6300 km oldu.Egsozun yavaş yavaş yanmasından başka hiçbir sorunu yok.Kronikmiş sanırım dylan'ların egsoz sorunu.Bu arada geçmiş olsun polise yakalanmışın.Ehliyet yoktu galiba