sizleri acil servislerde görmemek dileği ile; acil serviste en son gördüğüm vakayı anlatayım: hikaye klasik. motorcu yolun sağından,(park etmiş araçların solundan gidiyor). ayna alışkanlığı olmayan bir sürücü (.....) kapıyı lönk diye açıyor, motorcu kıvırıyor ama bacağını kapıya takıyor. hafif bir kanama görmeleri üzerine acil servise motorcu kendi imkanları ile geliyor. pantolunu çıkardığımız zaman motorcu çok şaşırıyor, çünkü yarası ummadığı kadar büyük. 7-8 cm büyüklüğünde 2 cm derinliğinde ciddi bir doku kaybı var. arkadaşını plastik cerraha ihtiyacı olacak kadar parçayı arabanın kapısında bırakmıştı sanırım. elimden geleni yaptım. bir daha da görmedi.inşallah iyidir.
aman kapılara dikkat.
bir daha da görmedi.
QUOTE]
bir daha da görmedim diyecektim.