- Katılım
- 14 Eki 2015
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
selamlar.taner karagöz adım.sinop'ta yaşıyorum.r6 kullanıcısıyım.meslegim sağlık bakanlığı 112 acil sağlık hizmetlerinde ambulans sürücüsüyüm.36 yaşındayım.saygılarımla
Malesef.olsa ozaman.motosikleti önemsemeyen 4 tekerlekli abilerimizce fark edilme sorunu yaşamayacağımdan suphem yok.Motorda siren ve döner lamba yok değil mi ?