tanışalım

Katılım
14 Eki 2015
Mesajlar
6
selamlar.taner karagöz adım.sinop'ta yaşıyorum.r6 kullanıcısıyım.meslegim sağlık bakanlığı 112 acil sağlık hizmetlerinde ambulans sürücüsüyüm.36 yaşındayım.saygılarımla
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hOŞ GELDİNİZ Umarım forumda işinize yarayacak bilgiler bulabilirsiniz,

Hatta Uslu bir Çocuk Olursanız Belkide Şirinleri Bile Görebilirsiniz :)
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Bir zamanlar hayalini kurdugum ve hala "deli isi" olarak nitelendirdigim bir meslege sahibisiniz.

Hosgeldiniz.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Aramıza hoş geldiniz, keyifli forumlar diliyorum. Forum kurallarına bir göz attıktan sonra motorunuzun resimlerini de paylaşırsanız bizi mutlu edersiniz:cat:
 
Katılım
14 Eki 2015
Mesajlar
6
Bulunduğum bölgenin çatlak, en deli ve en saglam sürücüsü olarak nitelendiriyorlar zaten.gençse yaşınız insallah sizde olursunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

Motorda siren ve döner lamba yok değil mi ?
Malesef.olsa ozaman.motosikleti önemsemeyen 4 tekerlekli abilerimizce fark edilme sorunu yaşamayacağımdan suphem yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst