- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
Tabiiki boru değil.....Goldwing....:cat::cat::cat:
İşte 15 yaşındaki arkadaşların muhabbet anlayışlarıda farklı oluyor.... Biraz daha ateşli heyecanlı....:cat::cat::cat: Sınır koymayı sevmiyor şimdiki gençlik....:cat::cat:
Bir önceki topicteki sorunun cevabını burda vermiş oldum....:cat::cat:
iyi iste alp tunay abi forumu canlandırıyoruz zaten bızım yasımızda olan cok az benım bıdıklerım burakyala celıl ybr (yani ben) bıde crazyboyone var