Bir ara İstanbul dayken 3.5 ay taksicilikte yapmıştım ,hala eski ticari taşıt kullanma belgem bile durur, hemde Taksim Talimhane durağındaydık genelde otellerden turist alırdık, havaalanına ozaman normalde 15.21 tl ye giderdik, taksimetre o kadar yazardı ama taksiciler otellerdeki resepsiyoncular ile anlaşmış otelden ayrılan veya biryere gidecek olan turist resepsiyon görevlisine kazıklanmamak için soruyor, taksi kaça gider diye, onlarda 15.21 tl olan Türk lirasını Euro olarak söylüyorlar, turist taksiye biniyor, taksimetre 15.21 tl yazıyor ama taksici ( zaten yabancı dilide yok çoğunun) Tl değil evet Euro diyor, turist te otel görevlisinin dediği gibi dir diye düşünerek, 15 tl gündüz ,21 tl gece tarifeli havaalanına Tl yerine Euro ödüyor ayrıca bagaj parası adı altındada para üstü verilmiyor
Bu sebeple plaka sahibi ile tartıştık başlarım böyle işe dedim bıraktım, değişik işler yapmayı sevdiğimden, arada farklı işlere mesleklerede yöneldiğim oluyor, asıl işimi bırakmadan
Kısaca sakat ve engelliler için dağıtılan taksi plakaları, şuan büyük bir rant kapısına dönmüş durumda ve birçok taksi şoförü vurdum duymaz ,umursamaz trafik katilidir, azı müstesna ,daha dün makas atıp aracıma vuracakken frene basıp kazayı engellediğim ama takip edip yakalayamadığım o puşt taksi şoförü gibi, şoförlerle dolu bu piyasa, iki oy alacağım diye bazı grupların terbiyesizliklerine ses çıkarılmazsa, sonu böyle olur ,uber gider korsan gelir, korsan gider uber gelir ,hepsi gider başka yan sanayi taksiciler çıkar, sıfır taksi alacaklara ötv indirimi bile yaptı Devlet, Ankara da yepyeni taksi durakları yapıldı, bunlara karşılık hala öküz gibi, kuralsız, terbiyesiz bir sürü taksi şoförü piyasada, çok zorda kalmadıkça taksiye binmem en son servisten motorumu almak için gittim, geliş 25 tl ,gidiş aynı yer 35 tl taksimetre yazdı, birçoğu dolandırıcı şeref yoksunu,
Düzgün çalışan taksicilere lafım yok ama düzgünü de azdır
Ayrıca mahkeme günü konuşmada milli taksiciler v.s gibi konuşma yapan, başkan bugüne kadar nerelerdeymiş ? yerli bir şey kalmamış ortada, sıra onlara gelince başlamışlar milli yerli söylemlerine, Sn Bahçelide çok milli imiş afişlerde görünüyor, şeker fabrikaları gayri milli mide satılıyor ? Sn Bahçeli? Milli demek asıl milli kuruluşları satıp gayri milli yapmak mıdır ?Şişli Ülkü ocaklarında takılmış biri olarak söylüyorum milli kavramını öğrenememiş bazıları !
Not: Son zamanlarda yandaş san Milli sin ,değilsen gayri millisin diye bir söylem olduğundan eklemek istedim