T-shirt bastırcam yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bugün bi anda aklıma geldi neden olmasın dedim :) üzerinde "MOTORCYCLE İS MY LİFE" yazan altındada teker yapan bir motosikletçi figürü yazan bir tişört bastırcam. Sizce nasıl olur iyi olurmu? Bide bununla ilgili elinizde örnekler varmı?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Elinizde çok yüksek çözünürlüklü resim ve kaliteli baskı olmadığı sürece pişman olursunuz bence. Tish-o'ya bakmanızı öneririm hocam :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elinizde çok yüksek çözünürlüklü resim ve kaliteli baskı olmadığı sürece pişman olursunuz bence. Tish-o'ya bakmanızı öneririm hocam :)

Peki nasıl durur yakışırmı? Sonra mahallede mal olmasın adımız :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Sonuçta kendi seçiminiz siz beğendiyseniz kimse bir şey diyemez, dese bile takmayın. Motocycle isn't your life, your life is suck dersiniz geçer biter :mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
dostum benimde fikrim var bi kaç tasarım üzerinde çalışıyorum beklersen sana da atarım bastırırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst