Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
11
selam sym kullanan arkadaslar. adim murat yazin motor almak istiyorum fakt 5 milyar ayirabiliyorum. bana sym nin hangi modelini onerirsiniz hangisini alabilirim 0 yada 2. el farketmez. bir maxi scooter istiyorum..

yardimlarinizi bekliyorum... simdiden tesekkürler

benim tavsiyem kullanılmış bir burgman al başın ağrımaz
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
the manyaq ben gts mi satıorum 5.500 ytl 20.000 kmde sorunsuz bir motor istersen yardımcı olabilirim fakat antalyadayım msn adresimi eklersen görüşebiliriz mavi renk
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@the manyaq
phaishea ya katılıyorum, al bir burgman keyfine bak, gerçi o fiyata alacağın burgman tahminen 2002 civarı bir model olacaktır. önceki sahibinin nasıl kullandığı önemli. iyi araştır.

arkadaşlar makinanın elcikleri biraz sıkıntı yaratmaya başladı bende biraz yol yaptım sağ elcik işaret parmağı ile avuçiçi arasında problem çıkarıyor. elcikleri ısıtmalı elcik haricinde değiştiren var mı ne kullandı fiyatı nedir ? harris marka birşeyler gördüm ama onlarda race makinalar için yapılmış sanki makinanın konseptine uymuyor sanki.
makina 13,500 oldu herhangi bir sorun problem yok, aynalar kırmızıdır nerede görürseniz tanırsınız.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
derwish slm
ben elcikleri altan motorda değişmiş tim 60£ idi aynalar kırmızımı yaptın merak ettim resim isteriz :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstad senin dediğin ısıtmalı olanlar onlara ihtiyacım yok. sadece silikon bazlı eli yormayacak birşey lazım, gerçi ararım altan motoru onlar daha iyi bilir sanırım.

resim için acele etme çok matah olmadı bir ara ayarlayıp motoru komple düzgün bir siyaha boyatmayı planlıyorum. bir de şu aralar ufak bir gelir beklentim o olursa belki sislere de xenon atabilirim. baya şık oluyor.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
herkese slm
cumartesi günü aynalara beyaz sinyal ve flasör takarken gören herkes ; abi kac para , abi kac basıyor, abi cok güzel motor diye diye motoruma nazar degdirdiler .. :cyclopsan

islerim bitirdikten sonra mac seyretmeye giderken yagmur cişelemeye basladı.bende dörtlü flasörlerimi yakarak sagdan sagdan yavaş yavaş gitmeye basladım. bakırköy sapagından girdikten sonra iki seritli yolda soldan giden bir clio sagda bulunan hastane kapısına hic bir sinyal vermeden girmeye calısarak yollumu kesti, hızımın yavas olmasına ramen frenleri sıktıgımda yerlerin ıslak olmasından dolayı buz üstünde gibi hareketlerle motoru sag tarafa yatırdım ufak tefek sıyrıklarla kurtulduk ben ve motorum, ön granajda biraz cizik oldu motorun icinden yag bosaldı ,denge cubugu yamuldu, aslına bakarsanız ucuz atlatmıstık kafadan carpmak bizim icin daha üzücü durumlar yaratabilirdi ... polis cagırdı hemen sonra aramızda kendisi ile anlastık ... siz siz olun yagmurlu havalarda daha dikkatli sürün.

buradan su sonucu cıkarabiliriz ;üzerinde bulunan maxxis lastikleri pirelli ile degistirmek gerektigini ....:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
herkese slm
cumartesi günü aynalara beyaz sinyal ve flasör takarken gören herkes ; abi kac para , abi kac basıyor, abi cok güzel motor diye diye motoruma nazar degdirdiler .. :cyclopsan

islerim bitirdikten sonra mac seyretmeye giderken yagmur cişelemeye basladı.bende dörtlü flasörlerimi yakarak sagdan sagdan yavaş yavaş gitmeye basladım. bakırköy sapagından girdikten sonra iki seritli yolda soldan giden bir clio sagda bulunan hastane kapısına hic bir sinyal vermeden girmeye calısarak yollumu kesti, hızımın yavas olmasına ramen frenleri sıktıgımda yerlerin ıslak olmasından dolayı buz üstünde gibi hareketlerle motoru sag tarafa yatırdım ufak tefek sıyrıklarla kurtulduk ben ve motorum, ön granajda biraz cizik oldu motorun icinden yag bosaldı ,denge cubugu yamuldu, aslına bakarsanız ucuz atlatmıstık kafadan carpmak bizim icin daha üzücü durumlar yaratabilirdi ... polis cagırdı hemen sonra aramızda kendisi ile anlastık ... siz siz olun yagmurlu havalarda daha dikkatli sürün.

buradan su sonucu cıkarabiliriz ;üzerinde bulunan maxxis lastikleri pirelli ile degistirmek gerektigini ....:cat:

Gecmiş olsun. Olacağı varmış. :rendeer: Bize bişey olmasına. Mal alınır yapılır
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teksavasci
büyük geçmiş olsun aynen mala gelsin....
aynısı neredeyse bana olmuştu. yağmurlu havalarda lastik ne olursa olsun bence çok zorda kalmadıkça çıkmamak en iyisi. tekrar geçmiş olsun....
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
herkese slm
cumartesi günü aynalara beyaz sinyal ve flasör takarken gören herkes ; abi kac para , abi kac basıyor, abi cok güzel motor diye diye motoruma nazar degdirdiler .. :cyclopsan

islerim bitirdikten sonra mac seyretmeye giderken yagmur cişelemeye basladı.bende dörtlü flasörlerimi yakarak sagdan sagdan yavaş yavaş gitmeye basladım. bakırköy sapagından girdikten sonra iki seritli yolda soldan giden bir clio sagda bulunan hastane kapısına hic bir sinyal vermeden girmeye calısarak yollumu kesti, hızımın yavas olmasına ramen frenleri sıktıgımda yerlerin ıslak olmasından dolayı buz üstünde gibi hareketlerle motoru sag tarafa yatırdım ufak tefek sıyrıklarla kurtulduk ben ve motorum, ön granajda biraz cizik oldu motorun icinden yag bosaldı ,denge cubugu yamuldu, aslına bakarsanız ucuz atlatmıstık kafadan carpmak bizim icin daha üzücü durumlar yaratabilirdi ... polis cagırdı hemen sonra aramızda kendisi ile anlastık ... siz siz olun yagmurlu havalarda daha dikkatli sürün.

buradan su sonucu cıkarabiliriz ;üzerinde bulunan maxxis lastikleri pirelli ile degistirmek gerektigini ....:cat:

Çok geçmiş olsun, allahtan yavaş gidiyormuşsun verilmiş sadakan varmış.
Buarada suçu hemen lastiklere atmışsın ama bence önce frenleri kullanma tekniğinizi gözden geçirmenizde fayda var. Frenleri doğru sıkmayı bilmek çok önemli ve bunun testlerini herkesin yapması şart. Geçen hafta sonu Kemal Berker hocadan aldığımız ileri sürüş tekniği dersleri sırasında ne kadar hata yaptığımı(zı) gördüm.
Tekrar geçmiş olsun, allah beterinden saklasın.
Saygılar, sevgiler.
Kenan
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
41
herkese slm
cumartesi günü aynalara beyaz sinyal ve flasör takarken gören herkes ; abi kac para , abi kac basıyor, abi cok güzel motor diye diye motoruma nazar degdirdiler .. :cyclopsan

islerim bitirdikten sonra mac seyretmeye giderken yagmur cişelemeye basladı.bende dörtlü flasörlerimi yakarak sagdan sagdan yavaş yavaş gitmeye basladım. bakırköy sapagından girdikten sonra iki seritli yolda soldan giden bir clio sagda bulunan hastane kapısına hic bir sinyal vermeden girmeye calısarak yollumu kesti, hızımın yavas olmasına ramen frenleri sıktıgımda yerlerin ıslak olmasından dolayı buz üstünde gibi hareketlerle motoru sag tarafa yatırdım ufak tefek sıyrıklarla kurtulduk ben ve motorum, ön granajda biraz cizik oldu motorun icinden yag bosaldı ,denge cubugu yamuldu, aslına bakarsanız ucuz atlatmıstık kafadan carpmak bizim icin daha üzücü durumlar yaratabilirdi ... polis cagırdı hemen sonra aramızda kendisi ile anlastık ... siz siz olun yagmurlu havalarda daha dikkatli sürün.

buradan su sonucu cıkarabiliriz ;üzerinde bulunan maxxis lastikleri pirelli ile degistirmek gerektigini ....:cat:


geçmiş olsun ucuz atlatmıssın
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
olcay çok geçmiş olsun.. ucuz atlatmışsın cidden.. aLLah beterinden saklasın cümlemizi..
Bu Maxxis lastikler o kadar da işe yaramaz değil diye düşünüyorum. Yağmurda epey yol yaptım çok da rahatsız etmedi beni. Gerçi sıkıntılı anlar yaşamadım fazlasıyla temkinliydim yolarda yağmur sırasında.
yahu seninle de dipdibeyiz bi türlü kısmet olmadı tanışamadık :) bi ara görüşelim birşeyler yapalım.

yahu ben epeydir yazmıyormuşum. Bu ara fazla kaptırdık sanırım dünyevi işlere kendimizi :)

Bu arada 2.500 oldu bile km :) gün geçtikçe daha bi ısınıyorum bu Gümüş İnci'ye.. Kapıdağ'a gidebilmeyi istiyorum. kayıt ta yaptırdım umarım bi aksilik olmaz. Gitmeden 3.000 bakıma T&T ye uğramak lazım..
Geyik uzadı.. En kısa zaman da görüşmek dileğiyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
elbette dikkati elden bırakmamak gerekli ,buda bir tecrübe oluyor:pr::wiinkk:
kazasız neseli sürüsler dilerim

saygılar



@alien


Kapıdağ'a gidebilmeyi istiyorum. kayıt ta yaptırdım umarım bi aksilik olmaz. Gitmeden 3.000 bakıma T&T ye uğramak lazım..

cumartesi sabahı saat 7 feribotuna bilet rezerve yaptırdık. feribot ile bandırma yapacagız. fazla yorulmadan keyfini cıkaracagız ..
masallah 2500km olmus :cat:nerelerde yaptın bu km denk gelemedik .:wiinkk: bende seni göremedim yollar.. telleşelim görüşelim ..:wiinkk:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
herkese slm
cumartesi günü aynalara beyaz sinyal ve flasör takarken gören herkes ; abi kac para , abi kac basıyor, abi cok güzel motor diye diye motoruma nazar degdirdiler .. :cyclopsan

islerim bitirdikten sonra mac seyretmeye giderken yagmur cişelemeye basladı.bende dörtlü flasörlerimi yakarak sagdan sagdan yavaş yavaş gitmeye basladım. bakırköy sapagından girdikten sonra iki seritli yolda soldan giden bir clio sagda bulunan hastane kapısına hic bir sinyal vermeden girmeye calısarak yollumu kesti, hızımın yavas olmasına ramen frenleri sıktıgımda yerlerin ıslak olmasından dolayı buz üstünde gibi hareketlerle motoru sag tarafa yatırdım ufak tefek sıyrıklarla kurtulduk ben ve motorum, ön granajda biraz cizik oldu motorun icinden yag bosaldı ,denge cubugu yamuldu, aslına bakarsanız ucuz atlatmıstık kafadan carpmak bizim icin daha üzücü durumlar yaratabilirdi ... polis cagırdı hemen sonra aramızda kendisi ile anlastık ... siz siz olun yagmurlu havalarda daha dikkatli sürün.

buradan su sonucu cıkarabiliriz ;üzerinde bulunan maxxis lastikleri pirelli ile degistirmek gerektigini ....:cat:
olcay cım geçmiş olsun kardeşim sana birşey olmasın allah beterin den saklasın kardeşim ve tüm arkadaşlarımızı ::xcrying:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
cumartesi sabahı saat 7 feribotuna bilet rezerve yaptırdık. feribot ile bandırma yapacagız. fazla yorulmadan keyfini cıkaracagız ..
masallah 2500km olmus :cat:nerelerde yaptın bu km denk gelemedik .:wiinkk: bende seni göremedim yollar.. telleşelim görüşelim ..:wiinkk:

Biraz önce Gürcan'ın yanındaydım. Bebeğimi temizledim. Yağmurdan beri leş gibiydi :) Bende baktım cuma için feribot zaten dolu yer kalmamış c.tesi sabah var. işlerimi ayarlayabilirsem çok istiyorum gelmeyi. Haftasonu için bi gezi planı varmı? Belki katılabilirim size..
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
11
Selam arkadaşlar,
Bende bi tane SYM vs 150 var ve şimdiye kadar 1400 km yaptım, bazı problemlerim var motorumla ilgili;

Mesela, 60 km le ile giderken hafif gaz verdiğimde sanki son gaz vermişim gibi bir böğürme sesi yapıyor sanki altımda 600 cc bi racing varmış gibi ses çıkarıyor ama 100 km/h yi bulmakta zorlanıyor cihaz , anlamış değilim servise götürüyorum servis bana diyorki bu motor 100 km yi zaten geçmez!!!

Mondial 150 veya keeway 125 --2.000 ytl lik cihazlar ama ben 90km/h le ile giderken beni çok rahat geçebiliyorlar . YALVARIRIM birşeyler bilen bana bişey söylesin.......
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
beğendim valla güzel olmuş ama aynalarda boyansaydı daha güzel olurdu sanki :)

Selam arkadaşlar,
Bende bi tane SYM vs 150 var ve şimdiye kadar 1400 km yaptım, bazı problemlerim var motorumla ilgili;

Mesela, 60 km le ile giderken hafif gaz verdiğimde sanki son gaz vermişim gibi bir böğürme sesi yapıyor sanki altımda 600 cc bi racing varmış gibi ses çıkarıyor ama 100 km/h yi bulmakta zorlanıyor cihaz , anlamış değilim servise götürüyorum servis bana diyorki bu motor 100 km yi zaten geçmez!!!

Mondial 150 veya keeway 125 --2.000 ytl lik cihazlar ama ben 90km/h le ile giderken beni çok rahat geçebiliyorlar . YALVARIRIM birşeyler bilen bana bişey söylesin.......

gts 250 al ikinci el 6000 ytl 2006 model 13000km :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst