olcay çok geçmiş olsun.. ucuz atlatmışsın cidden.. aLLah beterinden saklasın cümlemizi..
Bu Maxxis lastikler o kadar da işe yaramaz değil diye düşünüyorum. Yağmurda epey yol yaptım çok da rahatsız etmedi beni. Gerçi sıkıntılı anlar yaşamadım fazlasıyla temkinliydim yolarda yağmur sırasında.
yahu seninle de dipdibeyiz bi türlü kısmet olmadı tanışamadık

bi ara görüşelim birşeyler yapalım.
yahu ben epeydir yazmıyormuşum. Bu ara fazla kaptırdık sanırım dünyevi işlere kendimizi
Bu arada 2.500 oldu bile km

gün geçtikçe daha bi ısınıyorum bu Gümüş İnci'ye.. Kapıdağ'a gidebilmeyi istiyorum. kayıt ta yaptırdım umarım bi aksilik olmaz. Gitmeden 3.000 bakıma T&T ye uğramak lazım..
Geyik uzadı.. En kısa zaman da görüşmek dileğiyle..