Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
@teksavaşçı
bana fuardaki adam 3 ündede xenon var dedi ama istersen sana sisleri beyaz yaparız demişti. yedi o zmn amcam beni :) xenon farkeder tabiki abi, hayırlı olsun sorun çıkartmaz inşALLAH
@pınar
alırız sen yer ve saat söyle yeter, cumartesi edirneye gidiyorum gel :)

//

Bunlarda benim canavarın birkaç resmi
Mudanya sahil...
hazar023vr9.jpg

GTS inizi birde patikada deneyin derim :)
hazar060lj6.jpg

Deniz ve GTS ...
hazar061jb3.jpg

Bursa mv arkadaşlarım ve ben
hazar054qr0.jpg
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Teşekkür ederim.. Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin..

İlk fırsatta gezi olayına geçmek istiyorum..Pazar günü kahroldum. Motorumu vermediler.. :)
Neyse bir dahaki sefere inşallah...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Teşekkür ederim.. Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin..

İlk fırsatta gezi olayına geçmek istiyorum..Pazar günü kahroldum. Motorumu vermediler.. :)
Neyse bir dahaki sefere inşallah...

Biraz kötü olup nisbet yapmak lazım "biz gezdik sen kaldın" diye ama :queen: ayıp olur değilmi canım. Valla sanırım herkes aynı duyguları yaşadı zamanında ve gene yaşayacaktır motor değiştirdiğinde, insanoğlu işte isteklerin sonu gelmiyor. Ama bu makinada sabırsızlıkla beklenir değilmi yahu :cat:
Kısacası hayırlı uğurlu olsun, kazasız neşeli sürüşler nasip eylesin, gezilerde yada Altan Motorda görüşmek üzere :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
hayırlı olsun alien kazasız belasız sürüsler , güle güle kullan ..:cat:

gecen gün moto gürcana ugradım benim sym görünce dur bir bakayım dedi herkes bu makineyi soruyormus:cherry: baktı inceledi bayagı begendi ...

alien artık b evlerde görüsürüz seninle ... exnon farlı simsiyahh bir sym görürsen o benimdir ... :cherry:

@ ferhad resimler cok güzel .. dag , tepe demeden cıkmıssın ... sym enduro olmus masallah:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
2
marş geç basıyor

herkese selamlar,
1 haftadır SYM Vs150 kullanıcısıyım ve ilk motor tecrübem. İlk zamanlarda hemen marş basarken şimdilerde geç basıyor. Esasında durum tam olarak şöyle gelişiyor; sabah işe giderken marşa basıyorum çalışıyor bu sırada 2-3 dk motoru ısıtmak amacıyla bekliyorum. Bu bekleme esnasında çat diye stop ediyor ve çalıştırmak güç oluyor. Sizce bu sorun neden kaynaklanmaktadır? bujiden olabilirmi?
Teşekkürler
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
slm arkadaşlar konuya hemen şöyle gireyim insan lar bazen bir arayış içine girer ben de öylebir dönem yaşadım ve hala yaşıyorum
motorumu bir ara satmaya karar vedim son ra tekrardan vaz geçtim fuarda gördüğüm bir standa karbon işleri yapan bir firma gördüm ve motorumun plastik aksamına uygalarım diye düşümmüştüm
birde reng değiştirme durumum vardı malesef karbon plastik kısımlara uygulanamıyormuş bu yüzden dolayı
tekrardan satmaya karar verdim eşe dota gidecek bir motor bir kaç sym ci arkadaşımız motoru biliyor ilgilenenler bana 0532 211 40 80 den ulaşa bilir saygılarımla

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3962374
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
slm arkadaşlar konuya hemen şöyle gireyim insan lar bazen bir arayış içine girer ben de öylebir dönem yaşadım ve hala yaşıyorum
motorumu bir ara satmaya karar vedim son ra tekrardan vaz geçtim fuarda gördüğüm bir standa karbon işleri yapan bir firma gördüm ve motorumun plastik aksamına uygalarım diye düşümmüştüm
birde reng değiştirme durumum vardı malesef karbon plastik kısımlara uygulanamıyormuş bu yüzden dolayı
tekrardan satmaya karar verdim eşe dota gidecek bir motor bir kaç sym ci arkadaşımız motoru biliyor ilgilenenler bana 0532 211 40 80 den ulaşa bilir saygılarımla

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3962374



Ya pashcam nedir bu yaa, bi öle bi böle...:farao:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
aynalara lambalar kaça geliyor? bi GTS de görmüştüm adam taktırmış aynalar emanet gibi görünüyordu, bunları taktırınca ayna yüksek hızlarda titreme yapıyormu? bide ısıtmalı elcik hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

hepsini ilandan gördüm :)

@ teksavasçı
sym ile doğayı keşfetmek güzeldi. tek sorunumuz biraz toz yuttuk kalabalık girince patikaya. endurocu abiler vardı onlardan da aşağı kalmadım :D :D :D

@ pınar
ben akşama dönücem bursaya bi terslik olmazsa, dönüşte alırız o zmn bi bursa yaparsın :) senin bi yere geleceğin yokta işte al diyosun :D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kandırmadım yafu.:cherry: Sadece gercekleri gördü..:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dinime küfreden müslüman olsa..:p :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar SYM ciler oldukça çoğalmış valla.Geziye de ne zamandır katılamıyorum.En yakındaki geziye kesin gelicem artık.Bu haftasonu acaba bişeyler olurmu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst