Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Evet sevgiler ve saygılar Bursa'dan. Uzun bir ara verdik ne yazık ki, ama bilenler bilir bize "sandalye motorcusu" ya da "tatlı su motorcusu" derler ::sluu::
Dolayısıyla sezon gelince biz de yeniden motorcu oluverdik. Herkese yeniden merhabalar ve iyi günler.
Bu hafta sonu Pazar günü birkaç arkadaşla beraber SYM lerimizle fuara gelmeyi planlıyoruz. Hareket saatini 07.30, hareket yerini de Bursa Özdilek olarak düşünüyoruz, gelmek isteyen arkadşlar olursa bekleriz.
Fuarda SYM standında görüşmek üzere.
Selam ve dua ile,
Dr. Serhat Yalçınkaya, Bursa.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
Evet sevgiler ve saygılar Bursa'dan. Uzun bir ara verdik ne yazık ki, ama bilenler bilir bize "sandalye motorcusu" ya da "tatlı su motorcusu" derler ::sluu::
Dolayısıyla sezon gelince biz de yeniden motorcu oluverdik. Herkese yeniden merhabalar ve iyi günler.
Bu hafta sonu Pazar günü birkaç arkadaşla beraber SYM lerimizle fuara gelmeyi planlıyoruz. Hareket saatini 07.30, hareket yerini de Bursa Özdilek olarak düşünüyoruz, gelmek isteyen arkadşlar olursa bekleriz.
Fuarda SYM standında görüşmek üzere.
Selam ve dua ile,
Dr. Serhat Yalçınkaya, Bursa.

ortalama süratiniz nedir ona göre gelip gelmeme kararı vereceğim, 90 km hızı gecmeden rampalarda 70-80 cıvarı gidilecekse katılırım :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Arkadaşlar saolun yinede Korlas ta 4 şube var istanbulda sadece birinde mavi renk var. Bende Gri arıyorum olmazsa siyahına bakıcam sahibinden de 2 tane siyah var. sanıyorum son çare onlar :) bakalım hayırlısı.. Bu arada fuar için motorumu buldum dayımda X8 var onu alcam o da güsel valla :)
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
arkadaşlar bende motoru satıyorum.2007 model gri 22 ockta aldım daha sadece ve sadece 140 km'de artı olarak sırt dayama (sisy bar) taktırdım...sıfırından eksiği yok fazlası var:)fiat olarak 7.250 istiyorum ilgilenenler özelden veya 05054853186'dan ulaşabilirler.burgmanla takas olurr:) istanbul'a elden teslim edilir:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
Evet sevgiler ve saygılar Bursa'dan. Uzun bir ara verdik ne yazık ki, ama bilenler bilir bize "sandalye motorcusu" ya da "tatlı su motorcusu" derler ::sluu::
Dolayısıyla sezon gelince biz de yeniden motorcu oluverdik. Herkese yeniden merhabalar ve iyi günler.
Bu hafta sonu Pazar günü birkaç arkadaşla beraber SYM lerimizle fuara gelmeyi planlıyoruz. Hareket saatini 07.30, hareket yerini de Bursa Özdilek olarak düşünüyoruz, gelmek isteyen arkadşlar olursa bekleriz.
Fuarda SYM standında görüşmek üzere.
Selam ve dua ile,
Dr. Serhat Yalçınkaya, Bursa.


arkadaslar benim bir fikrim geldi ... taaa bursalardan sym ciler geliyor.. pazar günü bir saat kararlastırıp yesilköy rönepark ta bir tanısma kaynasma cayı icmeye nedersiniz ... :queen: fuar öncesi veya fuar sonrası ...
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
arkadaslar benim bir fikrim geldi ... taaa bursalardan sym ciler geliyor.. pazar günü bir saat kararlastırıp yesilköy rönepark ta bir tanısma kaynasma cayı icmeye nedersiniz ... :queen: fuar öncesi veya fuar sonrası ...

kardeş fikir güzel fuarda toplanıp da gidilebilir. müstakbel sym ci olarak bana uyar :) birde motoru bulabilsem :)))
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumartesi öğlen civarı gideceğim .....
görüşelim...
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
sym arayan arkadaşlar işte fırsattt :)

teksavasci organize et sen bu buluşmayı tanışalım kaynaşalım hadi sym ciler ses gelsin :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
pashca satıyomusun yoksa motorunu :)


evet satıyor kacırma derim ... teknik özellikleri cok :cat:

ferrari korna, yeni pirelli lastikler, alarm, exnon farlar,yeni ısıtmalı elcik,hatta muzik sistemi bile var .. ben istemistim almak ama olmadı .. insallah sana kısmet olur ... bir görüs kendisi ile ...
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
hareketlenmıs buralar fuarda otoparkada bakıyım orda daha cok olcak galıba:)
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
ortalama hız gidenlerin makine ortalamasına göre olur her zaman arkadaşım merak etme, elbette beraber gitmeyi isteriz.
istanbul ekibi, sizlerle buluşmak da isteriz, haydi bütün eller havaya, tüm symler fuara :cat:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Ben fuara Piaggio x8 ile gelcem orda katılırım sanırım size tabi yer varsa bana da :)
aslında kendi motorumu alabilseydim bulabilseydim daha doğrusu SYM ile gelmek daha iyiydi ya arada kaynarız artık :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
soyle bir organizasyon yapabiliriz ...


pazar sabahı saat 11de yesilköy sahilinde rönepark bulusup, cayımızı kahvemizi icer , oradan fuara gideriz ..


herkesin fikrini almak isterim . ?



Ben fuara Piaggio x8 ile gelcem orda katılırım sanırım size tabi yer varsa bana da :)
aslında kendi motorumu alabilseydim bulabilseydim daha doğrusu SYM ile gelmek daha iyiydi ya arada kaynarız artık :)


tabi yer var bekleriz..
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Pazar Gezisi

Pazar 11 Ronepark uygun bana.. olduk 2 kişi katılımları bekliyoruz :))
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ama zam haberleri aylar öncesinde sinyallerini wermis hatta sayfalarımızda yer almıstı alanlar karlı cıktı almayanlar üzüldü neyse her iste bir hayır wardır :cherry:

Arkadaslar pascha ile fuara gelecektik zaten ama bu bulusma olayı bence gayet hos olur muhabbetin dibine vurur fuar öncesinde kaynasırıs :) Saat 11 Ronepark uygundur listeye dewam edin arkadaslar

Uzzy
Pascha
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
gecen zaman gıttıkce bn ıcın kotulesıyo gunes cıktıkca daaha da zorlascak bu hts ısı:)
bulusun tabı resımlerı ısterız ona gore :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar slm bende bi sym kulanıcısıyım ben bu sym yi neye benzetiyorum biliyomusunuz bi valiz gibi koy otobüse istedigin yere götür yani sym miyoyu kastediyorum
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
arkadaşlar slm bende bi sym kulanıcısıyım ben bu sym yi neye benzetiyorum biliyomusunuz bi valiz gibi koy otobüse istedigin yere götür yani sym miyoyu kastediyorum

Muratcan hoş geldin :rendeer: mio harbiden çok şirin bir motor. Eşim bayıldı ona, kısmet olursa bir mio da biz düşünüyoruz ama bakalım artık. Nasıl sen memnun musun motorundan?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst