Evet sevgiler ve saygılar Bursa'dan. Uzun bir ara verdik ne yazık ki, ama bilenler bilir bize "sandalye motorcusu" ya da "tatlı su motorcusu" derler ::sluu::
Dolayısıyla sezon gelince biz de yeniden motorcu oluverdik. Herkese yeniden merhabalar ve iyi günler.
Bu hafta sonu Pazar günü birkaç arkadaşla beraber SYM lerimizle fuara gelmeyi planlıyoruz. Hareket saatini 07.30, hareket yerini de Bursa Özdilek olarak düşünüyoruz, gelmek isteyen arkadşlar olursa bekleriz.
Fuarda SYM standında görüşmek üzere.
Selam ve dua ile,
Dr. Serhat Yalçınkaya, Bursa.
Evet sevgiler ve saygılar Bursa'dan. Uzun bir ara verdik ne yazık ki, ama bilenler bilir bize "sandalye motorcusu" ya da "tatlı su motorcusu" derler ::sluu::
Dolayısıyla sezon gelince biz de yeniden motorcu oluverdik. Herkese yeniden merhabalar ve iyi günler.
Bu hafta sonu Pazar günü birkaç arkadaşla beraber SYM lerimizle fuara gelmeyi planlıyoruz. Hareket saatini 07.30, hareket yerini de Bursa Özdilek olarak düşünüyoruz, gelmek isteyen arkadşlar olursa bekleriz.
Fuarda SYM standında görüşmek üzere.
Selam ve dua ile,
Dr. Serhat Yalçınkaya, Bursa.
arkadaslar benim bir fikrim geldi ... taaa bursalardan sym ciler geliyor.. pazar günü bir saat kararlastırıp yesilköy rönepark ta bir tanısma kaynasma cayı icmeye nedersiniz ... :queen: fuar öncesi veya fuar sonrası ...
sym arayan arkadaşlar işte fırsattt
teksavasci organize et sen bu buluşmayı tanışalım kaynaşalım hadi sym ciler ses gelsin :queen:
pashca satıyomusun yoksa motorunu![]()
Ben fuara Piaggio x8 ile gelcem orda katılırım sanırım size tabi yer varsa bana da
aslında kendi motorumu alabilseydim bulabilseydim daha doğrusu SYM ile gelmek daha iyiydi ya arada kaynarız artık![]()
arkadaşlar slm bende bi sym kulanıcısıyım ben bu sym yi neye benzetiyorum biliyomusunuz bi valiz gibi koy otobüse istedigin yere götür yani sym miyoyu kastediyorum