slm arkadaslar bende aranıza katıldım SYM Joyride 200 alıyorum pazartesi falan motoru alıcam)
gts yı 8750 ye verıyolar 12 ay vade farksız taksıt le
2007 2006 muhabbetı donuyo heryerde kulagımada 2007 de gırmedı turkıyeye dıe bısı geldı 2007 ye 8200 2006 ya sıfır bunlar 7500 fıyat cekıyolar bılgısı olanlar yardımcı olabılırmı
Sağolun arkadaslar ben motoru sıfır almadım.
2006 model, 1600 km'de garantisi devam eden bir joyride 200 aldım.
fiyatı ise 3,750
Sağolun arkadaslar ben motoru sıfır almadım.
2006 model, 1600 km'de garantisi devam eden bir joyride 200 aldım.
fiyatı ise 3,750
arkadaşlar bişi soracağım,gts 250'nin sırt dayaması(Sisy bar) ile joyride'nin sırt dayaması birebir aynı mı??
Arkadaşım bu konuda durum şu, bütün Türkiye de 10-11 tane bir tanesi hariç hepsi mavi 2006 makina kalmış durumda, galiba bitanesi siyah ve İzmirde. Muhtamelen hazirana kadarda makina girmicek, ayrıca 2007 modellerde herhangi bir fark yok. Gelelim fiyata, adamlar fuarda 8.750 çekiyorlarda ama bayiye gidip 7.500 a alabilirsin diyorlar. En güzeli T&T kardeşleri ara, onlar camianın muhtarları![]()
dartmaul sıyah buldum ıst anadolu yakasında ama fıyat 7500 den asagı ınmıcek galıba taksıtle gırınce baya tuzlu oluyo bakalım altan motor dımı dedıgın yer kartalda dımı eger orasıysa bakıyım orayada ama ıst de buldum 2006 sıyah
Valla daha aşşa bulman zor gibi görünüyor, siyahta bulduysan iyi. Altan Motor aslında servis, satıştan çok tüyo ve akıl verebilir. İstersen bide NBC ye bak. Tabii ikinci elde bir seçenek...
sıyahı 6500 mü nerdeyse alıyorum bn onu
aracı arkadasada bı guzellık yaparım![]()
Karşıda SYM Tekay da en son 3 tane siyah vardı. Ümit beyle görüşmüştüm
2 ay oldu. Motoru , korumaları almış resmini görmek en güzel güzellik. :wiinkk: