Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
slm arkadaslar bende aranıza katıldım SYM Joyride 200 alıyorum pazartesi falan motoru alıcam:))

Hayırlı uğurlu olsun. Almayı düşünenler için fiyat ne oldu yazarsan seviniriz.
En son NBC de 4.500 e kampanya vardı. Sonra bitti. Şimdiki fiyatlar ne olmuş.
Keyifli bir motor ve keyifli bir topiğe sahip oldun.
Aman bota kadar korumaları ihmal etme. Bir kere lazım olur ama o zamanda
üzerinde koruma olması lazım. Çok hızlı sürme araba gibi durmaz.
İlk 1000 km de rodaja dikkat. :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
gts yı 8750 ye verıyolar 12 ay vade farksız taksıt le
2007 2006 muhabbetı donuyo heryerde kulagımada 2007 de gırmedı turkıyeye dıe bısı geldı 2007 ye 8200 2006 ya sıfır bunlar 7500 fıyat cekıyolar bılgısı olanlar yardımcı olabılırmı
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
gts yı 8750 ye verıyolar 12 ay vade farksız taksıt le
2007 2006 muhabbetı donuyo heryerde kulagımada 2007 de gırmedı turkıyeye dıe bısı geldı 2007 ye 8200 2006 ya sıfır bunlar 7500 fıyat cekıyolar bılgısı olanlar yardımcı olabılırmı



Arkadaşım bu konuda durum şu, bütün Türkiye de 10-11 tane bir tanesi hariç hepsi mavi 2006 makina kalmış durumda, galiba bitanesi siyah ve İzmirde. Muhtamelen hazirana kadarda makina girmicek, ayrıca 2007 modellerde herhangi bir fark yok. Gelelim fiyata, adamlar fuarda 8.750 çekiyorlarda ama bayiye gidip 7.500 a alabilirsin diyorlar. En güzeli T&T kardeşleri ara, onlar camianın muhtarları :)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
mbasargan hayırlı olsun motorun..

bende de var aynı makineden 1700 km deyim şu an ve çok memnunum.ben NBC den almıştım sen nerden ve kaça alıyorsun??

ilk 300 km sonunda yağını değiştirmeyi unutma ve rodaj süresince fazla zorlama makineyi..

saygılar..
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
15
Sağolun arkadaslar ben motoru sıfır almadım.
2006 model, 1600 km'de garantisi devam eden bir joyride 200 aldım.
fiyatı ise 3,750
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Sağolun arkadaslar ben motoru sıfır almadım.
2006 model, 1600 km'de garantisi devam eden bir joyride 200 aldım.
fiyatı ise 3,750

mbasargan hayırlı olsun, bence çok iyi bir fiyata almışsın, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Korumaları unutma sakın, kıyafetler için vereceğin her kuruş senin için hayati önem taşıyor.
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
arkadaşlar bişi soracağım,gts 250'nin sırt dayaması(Sisy bar) ile joyride'nin sırt dayaması birebir aynı mı??
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
ALLAH korusun. Yüzünüzde asfaltın kazınmış halı veya dızınızın kırık üç ay alcıdakalmasınımı yokda 100 -150 euro mont 110 euro kask ve 40 euro
dizlik almayımı tercih edersimiz.
150 km sürat yapıp adrenalı yükseltmeyi ve geride acılı eş cocuk ana ve babamı bırakmayımı tercih edersiniz.

Karar sizin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bişi soracağım,gts 250'nin sırt dayaması(Sisy bar) ile joyride'nin sırt dayaması birebir aynı mı??

Evet aynıdır..Sadece gts ye montaj için alt bir kaide vardır.Oda yetkili servislerde mevcuttur.:wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Arkadaşım bu konuda durum şu, bütün Türkiye de 10-11 tane bir tanesi hariç hepsi mavi 2006 makina kalmış durumda, galiba bitanesi siyah ve İzmirde. Muhtamelen hazirana kadarda makina girmicek, ayrıca 2007 modellerde herhangi bir fark yok. Gelelim fiyata, adamlar fuarda 8.750 çekiyorlarda ama bayiye gidip 7.500 a alabilirsin diyorlar. En güzeli T&T kardeşleri ara, onlar camianın muhtarları :)


dartmaul sıyah buldum ıst anadolu yakasında ama fıyat 7500 den asagı ınmıcek galıba taksıtle gırınce baya tuzlu oluyo bakalım altan motor dımı dedıgın yer kartalda dımı eger orasıysa bakıyım orayada ama ıst de buldum 2006 sıyah
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
dartmaul sıyah buldum ıst anadolu yakasında ama fıyat 7500 den asagı ınmıcek galıba taksıtle gırınce baya tuzlu oluyo bakalım altan motor dımı dedıgın yer kartalda dımı eger orasıysa bakıyım orayada ama ıst de buldum 2006 sıyah

Valla daha aşşa bulman zor gibi görünüyor, siyahta bulduysan iyi. Altan Motor aslında servis, satıştan çok tüyo ve akıl verebilir. İstersen bide NBC ye bak. Tabii ikinci elde bir seçenek...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Valla daha aşşa bulman zor gibi görünüyor, siyahta bulduysan iyi. Altan Motor aslında servis, satıştan çok tüyo ve akıl verebilir. İstersen bide NBC ye bak. Tabii ikinci elde bir seçenek...

İkinci el 1000 küsür km de 6500 ytl pazarlıga acık bir gri SYM vardı. 2006 Model
:wiinkk:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Siyah,0 kmsini 6,500'e satıyorduk şundan 20 gün önce yüzüne bakan yoktu..
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
sıyahı 6500 mü nerdeyse alıyorum bn onu
aracı arkadasada bı guzellık yaparım:)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
Karşıda SYM Tekay da en son 3 tane siyah vardı. Ümit beyle görüşmüştüm
2 ay oldu. Motoru , korumaları almış resmini görmek en güzel güzellik. :wiinkk:

abi onlar biteli yıllar oldu adamlar kaldırmıyor ilanı ne anlıyolar anlamadım milleti boşuna aratmakla kendilerini. Bikaç sayfa önce açıklama yazmıştım. 2007 model GTS yok diye. 2007 model diyen yalan söyler. Ama ruhsata 2007 yazdıran olabilir. 2007 modelinde hiç bir fark yok. 2006 siyah bulursanız alın affetmeyin. İlla siyah olsun diyosanız bulamıyosanız, benim aldığım yerde bi kaç tane daha var isterseniz alırız bursadan fiyatada nazımız geçer. Eğer isterseniz irtibata geçiririm alacağınız mekanla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst