Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
Nerede satılır bu eldiven?, ayrıca avuç içi bölgesi deri mi, yada deri olanıda var mı? Şahsen avuç içinin deri olması benim için çok önemli, diğerleri ile rahat edemiyorum ve elciği hissedemiyorum. O yüzden hala yazlık eldivenlerimi kullanıyorum, kışlıkları aldığım gün 1 kez kullandım bi dahada kullanmadım, çok kaba olduklarından gaz kontrolü sorun oluyor veya gaz kesmem gereken yerlerde gaz takılı kalıyor vs. vs.


ben quicksilverden almıştım avuç içi deri değil ama benzeri bir madde kaymasın diye yapmışlar güderi gibi bişey eldiven biraz kaba gibi duruyor fakat soğuktanda etkilenmiyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşalr soguktan korunmak tabi bir faktör..Ama unutmayalım..Biz motosiklet kullanıoruz ve kullanacagımız eldivenin 1.özelliği koruma amaçlı olmalıdır..Bu nedenle öncelikle koruma devamında ısısal özelliklerini göz ardı etmemenizi öneririm..
S&S
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
NBC den kalın eldiven almıştım. Ama yenilerden biri olarak gazı kavramada
sıkıntı oldu. Kalın eldiven içiyle gazı hıssedemedi.
Sonra gazı daha iyi kavrayacak deri korumalı eldiven le değiştirdim.
Hem el üşümüyor, hem koruma var. Fiyatlar 60 dan başlayıp gidiyor.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Arkadaşlar halvarssons marka bir deri eldiven kullanıyorum. İçi dışı deri kesinlikle üşütmüyor, en soğuk havalarda denedim çok başarılı ve tam korumalı bir eldiven ve en önemlisi elinizde hiç eldiven yokmuş gibi gazı hissedebiliyorsunuz...
www.mcamotor.com bu siteden bakabilirsiniz burada 79 euro olarak görülüyor ben 60 euroya almıştım
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
eser abi bende satıorum motoru msnden görüşebiliriz....var bende senin msn ok
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
dsc06944kr7.jpg


Kısa Bir Video http://video.google.com/videoplay?docid=-7725291308758193478

http://video.google.com/videoplay?docid=2036944956775052110

Slm Arkadaşlar Makinemi Satıyorum Bilginize
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada muratın motor videolarında duydugunuz ses üzerine montajı yapılmış olan ses sisteminden gelio...Çok başarılı:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
89 model golf'ün kafalığı zannımca
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet hacılar
havalar bir öyle bir böyle
öyle olduğu bir gün buluşalım bir kahve içelim artıkın
zaten vakit bulsan paşanın kapısını aşındıracağım
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
89 model golf'ün kafalığı zannımca

Slm Thai nasıll sınn?

Hazır seni buralarda yakalamışken burgman 125cc ve 200cc gelecekmiş mart'a türkiyeye bilgin varmı? özellikle kadıköyde moto rs 125 lik için fiyat bile vermiş mart teslimi için.Gerçekten bu fiyatlaramı satılacak? 125cc resmen zat parasına şaşırdım. Görüşmek üzere

Sevigiler&saygılar :rendeer:

Haluk
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Sevgili paşam sorum size;

ben adnan, altan motorda tanışmıştık.Hatırlarsanız vergi kaydımın olmadığından ve kendim yaptıracağımdan bahsetmiştim size...(cunku tüm işlemleri kendim yaptırdım)

Başınızdan gecenleri anlattığınız yazınızı aradım ama bulamadım o yuzden burda tekrar soruyorum pasam,....

vergi kaydımı yaptırmak için umraniye nakil vasıtaları vergi dairesine gitmem gerektiğini biliyorum ama sorun su ki; yanımda hangi evraklarla gitmeliyim ve daha da önemlisi varlığını bildiğim ve en son umraniye trafikte dosyalarla beraber memura uzattığım " ötv ödendi makbuzumu" evde bulamıyorum.... panik havasıyla beraber nacizhane fikrinizi sorayım dedim ayrıca... acaba ötv makbuzum nerde ??? (diğer faturam filan evde dosyada)

özetle sormaya çalıştığım; vergi kaydımı nasıl yaptırabilirim ??

teşekkurler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili adasonic..

* yanında giderken; aracın ruhsatının fotokopisi (tamamı)
* eğer bulabilirsen ötv belgesi,(bulamazsan panik yapma eğer yattıysa plaka no le çıkıor:cherry: )
* motorun faturası
* varsa ödenen MTV (motorlu tasıt vergisi) makbuzu

bunlarla gidiosun..zaten seni orda yönlendirecekler..panik yok.:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar

umarım hepiniz iyisinizdir.Havaların düzelir gibi olmasıyla birlikte bugün dolaştım biraz.Özlemişim valla.Yalnız canımı sıkan şu sağ ön amortisör yağ keçesini ne yapıcam bilmiyorum.Yarın kısmet olursa Altan Motora gidicem.Tamer abi sağolsun hallederiz demişti. Umarım halledilir. Tek sorunum o valla.Ayrıca benzin sarfiyatı ile ilgii kısa bilgi 20 ytl ye 175 km yaptım.Işık yandı ve hemen tekrar benzin aldım.Işık yandıktan sonra kaç km gidebilirdim?Bilen varmı acaba. Arkadaşlar son olarak ta motorumuzu parlatmak için cile ne önerirsiniz ve nerden alabilirim.

Herkese İyi Akşamlar...

ESER KÖSE.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eser naber
amortisor keçesi olayı biraz ilginc geldi ban daha 6000km di diye hatirlıyorum.Onden bır darbesi mi var acaba motorun.Tamer abiler bakmıstır gerçi ama...
ben ışık yandıktan sonra 20 civarı gıdıyordum.bauhaustan motor cilası aldım ben oldukça başarılı 8 ytl gibi birşeydi.Malum motoru aldık havalar nedeniyle kullanamıyorum. Cilalayıp duruyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst